Heklana kragna


Evo me ! Dugo me nije bilo ! Opravdano ,verujte na reč!!! Puno posla a premalo vremena … mislim, za sve ono što bi bilo moje interesovanje iz ovog kreativnog dela  . Iz istog razloga   tek ponekad se i otisnem i  pomalo blogujem prateći  šta sve rade zlatne ruke mojih bloger drugarica.

Za ovo vreme  ,malo se i pisalo ,zato hvala svima koji su postavljali pitanja i interesovali se za radove ,,MADE BY ME ,,  kao i za  nova bloger druženja .

E ,sad … da ne sedim baš skrštenih ruku evo ,javljam se !

Malo vremena ,malo konca i malo  heklanja i … heklana kragna za velike i male dame .

Konac je ostao od  heklane bluze ,,heklano i moderno ,,  i taman toliko da se pretvorio u kragnu. Evo malog detalja …

Inspiracija za kragnu je bio uzorak sa jedne od šema i uputstva za heklani obod koji sam ja modifikovala onako,po mom ,tako da se malo  razlikuje od osnovnog.Heklanje po datoj šemi  zahtevalo bi mnogo više konca a kako konca nema ,pa ,nema …

Čipkani uzorak  ,koji je ,kako rekoh korigovan izgleda ovako .

I na kraju … želim da obavestim sve verne pratioce bloga  da ukoliko su u zadnja par dana svraćali na blog  a bloga nije bilo  došlo je do veeelikih tehničkih problema u kojim sam se ,do nepoznavanje njegove šuštine ,pomirila ,bolje reći pokušala da pomirim sa činjenicom ,

da bloga više NEMA  ,

tačnije da je obrisan. Na  moju sreću stanje se brzo promenilo ! Ne ponovilo se !!!

13 comments on “Heklana kragna

  1. Miki kaže:

    Prelepa kragna,uvek spojis lepo i korisno.
    E da,i ja sam nekoliko puta htela da vidim tvoj blog ,a onda je pisalo da je blog izbrisan.Drago mi je da je opet u funkciji.

    Sviđa mi se

  2. Ljubinka kaže:

    Dobrodošla!Kragna je fantastična!!Volim motiv koji si heklala(često ga ima kod mene:)),a i boju.Imam i ja problem sa blogom,ne izbacuje mi postove nekih blogova,nađem ih kasnije,možda mi neko to i zameri…

    Sviđa mi se

  3. natasha bi kaže:

    Prelepa kragna! Sad se to ponovo nosi

    Sviđa mi se

  4. goodghost5 kaže:

    Izgleda savršeno.

    Sviđa mi se

  5. Dragica kaže:

    Draga moja imenjakinjo (jer i ja sam dragica p), kragna je prelepa. Pokusala sam poslati mail na kontakt koji ste ostavili, nije mi uspelo. Zanimali bi me uslovi pod kojima mogu kupiti kragnu. Hvala.

    Sviđa mi se

  6. Negoslava kaže:

    Joj, podseti me, imam sličnu kragnu, sama sam je plela. Obožavam suzice, u svakoj šemi.

    Sviđa mi se

  7. Ljubinka kaže:

    Opet ja:)
    Ima nagrada za tebe kod mene.
    Znas da uvek imam problemcic u vezi njih,dala sam je i tebi,ne zameri…

    Sviđa mi se

  8. Milica kaže:

    Ove kragnice su baš popularne, tvoja je skroz neobična i zanimljiva 🙂

    Sviđa mi se

Postavi komentar