Bolero …


Štrikan ,tirkizno plave boje ,nežan ,topao ,moderan ,jednostavan ,neobičan ,koristan ,nužan u jesenjim  danima … i šta još ?!

Novi bolero iz manufakture ,,Made by me ,,.

I evo par slika …

Osnovni uzorak

1 red- klot

2.red-frket

3.red-klot

4 red- 1 petlja pravo ,2 petlje zajedno ,1 navijutak ,ponavljati ,poslednju petlju raditi kao pravu .

5.red-sve petlje raditi obrnuto .

Manekenka je još uvek mala za ovaj bolero ili je pak bolero veliki za nju ,no, bilo kako bilo sudbina bolera će biti rešena.

Bolero je počet ne tako davno ali zbog peha koji sam imala nije završen odmah jer je   ,,odmaranje ,,ruku je bilo obavezno a na žalost i nužno .
Teško je bilo i kuckati po tastaturi ,no ,sada kada se vraćam u redovne poslovne  aktivnosti  evo i posta kao i najave novih radova.

Ne dam da mi zabrane da hekalam i štrikam !!!

12 comments on “Bolero …

  1. Ljubinka kaže:

    Dobrodosla nazad u svet pletenja i heklanja:)!Drago mi je sto je ruka dobro.Prvo,boja je i za malu manekenku,a dok malo poraste,bolero nosi mama!Koliko vidim sa slika,ti si ranflom napravila cudo od modela-dobila si bolero,rukavnik i sal,po zelji;).Izvini,ako sam pogresila!Pozzz

  2. natasha bi kaže:

    Mogu ti reci, bas mi se dopada. Taj rad mi se uvek svidjao kao i model. Fantastican je i moderan

  3. Nemoj dati da ti zabrane raditi jer ovo izgleda prekrasno

  4. Miki kaže:

    Prelep bolero i boja.Vredna si kao i uvek.

  5. OliveraJ kaže:

    Kao i uvek nesto lepo pronadjem kod tebe!

    Svrati do mene http://arevilo.blogspot.com/
    ceka te So Sweet Blog Award :*

    Lep pozdrav!

    • Hvala Olivera ,vrlo brzo i sa zadovoljstvom ću je proslediti dalje…a koliko je ,,slatka ,,rekla sam u komentaru na tvom blogu .

      Veliki pozdrav i još jednom hvala što misliš na mene !

  6. Odusevljena sam bolerom. Molila bih da mi odgovorite na nekoliko pitanja:na koliko petlji ste poceli ranflu ,koiko ste petlji dodali posle ranf;e i koliko je petlji u najsirem delu? Imam dve unukice od 7 i 8 godina i cesto im nesto strikam Ovo bih bas volela,pa vas molim za unutstva. Poz. baka Cica

Ostavite odgovor

