Heklano i moderno …



Heklano i moderno…
jer heklanje je uvek,, u modi,, .
Heklanje odevnih predmeta u zadnje vreme mi pričinjava veliko
zadovoljstvo.Doduše ,možda zbog vremena u kome sam rasla i osećaja sreće kada sam išla u školu u novom džemperu,na primer koji mi je mama štrikala.Jer tada se štrikalo,heklalo ,vezlo ,razmenjivale su se mustre…
Zbog tog osećaja koji nosim u sebi i dan-danas radim i kreiram modu za moju devojčicu i sebe.Moja sreća je još veća kad u njenim očima prepoznam ,,malu damu ,, u vrcavim okretima ispred ogledala.

Ako tragove svojih osećaja imalo pronalazite u ovo par rečenica ,onda je to dovoljen razlog da se latite heklice i konca.

Bluza od šatiranog bež konca za heklanje ,jednostavnog uzorka ali vrlo rustičnog izgleda.Bluza nema kopčanje.
Praktična a ujedno i vrlo svečana!

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Heklani motiv
I red
Isplesti osnovni lančić u potrebnoj dužini .Dužina lančića podrazumeva ukupnu širinu ledja i prednjih polovica.
II red
Plesti 3 stubića sa po dva navijutka ,potom otplesti dve omčiceu lančicu i u treću petlju predhodnog reda raditi opet 3 stubića sa dva navijutka ; tako raditi ceo II red. Red otpočeti i završiti sa po 3 stubića.
III red
otplesti u prelasku na III red četiri omčice osnovnog lančića a potom raditi 3 stubića sa jednim navijutkom u ,,praznom delu,, predhodng reda ,otplesti dva lančića i opet raditi 3 stubića sa jednim navijutkom .tzv.,,lepezica,,.Izradu nastaviti i dalje ,bez otpleta izmedju ,,lepeza ,,.

predlog
Ovako heklana bluza jednostavnoj ,,maloj haljini ,, uz moderni damski accessoar može biti odličana modna kombinacija.
Uz puno zadovoljstva i sa malo novca …možete biti jedinstveni!

Vreme neumitno teče… vreme je za heklanje…

8 comments on “Heklano i moderno …

  1. lenka kaže:

    Predivna bluzica , jako mi se dopada boja konca i nezna mustrica🙂

  2. vesna kaže:

    divna bluzica izuzetno mi se svidja. Želela bih da napravim sebi takav model. Pomalo znam da heklam, ali neznam koliko treba konca i kog kvaliteta i debljine. Mere su mi slične vašim. Pozdrav.

    • Draga Vesna ,drago mi je da Vam se dopada.Konac je konac za heklanje br.15 doduše meliran kao što se vidi.MOžete od bilo kog konca u boji raditi ali i od običnog belog ili drap. Što se tiče gramaže ,mislim da je oko 550 -600 gr. Imajte na umu da to zavisi od konca za koji se opredelite .Ukoliko želite još informacija ,rado ću Vam odgovoriti.Veliki pozdrav ,srdačno Dragica .

      • vesna kaže:

        Hvala što ste mi odgovorili.Ja sam kupila u St.George drap pamučni konac za heklanje šustiklica. Pamuk gaziran, merceriziran, boja 3 partija 429 , tako piše. Valjda će biti dobar. Jedva čekam da sutra posle posla sednem i probam.

      • Nema na čemu Vesna ,zadovoljstvo je je moje kad imam tako vredne čitaoce i kada sa njima mogu da ostvarim komunikaciju jasnu i javnu .Svi oni koji pitaju a ne ostave ili ne odgovore na odredjena pitanja koja su meni bitna kako bi nešto bolje objasnila ,iskreno, odlučila sam da ne odgovoram.
        Vama želim srećan rad i puno uživanja ,konac je super i samo napred …Srdačno ,Dragica

  3. vesna kaže:

    Dragice puno mi znači podrška . Nemam puno iskustva. Počela sam. Mustrica je baš lepa. Nije mi jasno da li tu ima ukrajanja , sužavanja u struku , jer vama stoji saliveno. Da mi to malo pojasnite za kroj.Veliki pozdrav od Vesne!

Ostavite odgovor

