… i opet nagradica !


Uraaaaa! Pa, ne bi ste verovali ali zaista se radujem .Ko malo dete ! Kad imate prijatelje  koji stalno svraćaju na Vaš blog ,koji misle na Vas i za sve to daruju Vas! Pa,šta ćete lepše!

Iskreno ,u ova sumorna vremena kako životno,jer svi smo postali nekako čudni  i nemarni  u zapažanju ljudi i njihovih duša ,jer zaBoga ,ko još o tome vodi računa …tako i kalendarski .Jesen… još koji sunčani dan  i … kiša ,vetar,sneg…

No ,da ne kvarim sliku …

Ovako lep ,,slatkiš ,,dobila sam od bloger drugarice Olivere … veliko hvala ! A šta sve Olivera ume i zna pogledajte klikom na link

A pravila igre su :

Pravila su kratka i jednostavna:

1. Postavite nagradu na svoj blog
2. Linkujte onoga ko vas je nominovao da mu se na taj način zahvalite
3. Dodelite nagradu sledećih 5 blogova koji imaju manje od 200 sledbenika te im javite tu vest.
I ako ja ne znam ni jednu blogerku koja ispunjava ovaj treći uslov ja sam rešila da  ga zanemarim ,nadam se da se slažete ?!
… i nagradu prosledjujem …
1. Made by Ljubinka
2. Melanzana
3. Moje male kreacije
4.Torbe za svakog po nešto
5. Unikatea
I kada ,ponekad,  a to se svima desi ,želite bolje ,više ili mislite da niste vidljivi u blogerskom svetu uvek postoji neko ,,ko Vas posmatra ,, a onda Vam i kaže da ste njegova inspiracija …wooooow! 
E, to se zove … s r e ć a …
15 comments on “… i opet nagradica !

  1. Ljubinka kaže:

    Hvala za „slatkis“!Tekst pre slike je odlican!Pozdrav

  2. goodghost5 kaže:

    Čestitam na nagradi

  3. Miki kaže:

    Hvala puno.Sad si me podsetila da mozda imam jos jednu ovakvu neprosledjenu,moram to popraviti.;-)

  4. melanzana kaže:

    Hvala ti na ovom slatkom „slatkišu“.
    Rado ću ga preuzeti.

  5. natasha bi kaže:

    Cestitam na nagradi..trud se uvek isplati

  6. Čestitam na nagradici

  7. Negoslava kaže:

    Hej, slatka – pa ja tek sada kopčam da si to ti. A lajkala ja tebe i dok te nisam znala. Cmok iz Niš.
    a

Ostavite odgovor

