Raznobojne kape


Raznobojne kape su deo kolekcije šešira i kapa bloga ..Made by me …

Ručno radjene od vunice u raznim bojama u  jedinstvenom modelu.

… detalj plave kape …


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Modeli kapa koje su na prodaju …

Ako Vam se čini da  kod nas brzo nastaju kape ,razlog je što naša maca  jako prede,posebno kad dobije priliku za to ; da se ugreje i udje u kuću na partiju igranjca , koja se  na kraju završi u korpi sa vunicom ,gde je čeka pelenica ; to je njeno omiljeno mesto za spavanje… mmmmmmmmmmmrrrrrrrrrrrr!

7 comments on “Raznobojne kape

  1. GGood GGhost kaže:

    jako lijepe, a maca je zakon :))

  2. miki kaže:

    Jako lepe kape.Baš si vredna,odaj mi tajnu kako postižeš tako brzo da radiš kape?
    Pozz .:)

  3. melanzana kaže:

    Prekrasne su ti i ove kapice, lijepe boje!!!!
    Ja vidim dvije preslatke male mace…

  4. Sônia Maria kaže:

    Adorei a sua visita e comentário em meu blog!
    Seus gorrinhos estão lindos!
    Feliz Natal e um Ano Novo de muitas realizações!
    Abraços com carinho,
    Sônia Maria

  5. nevena kaže:

    kada heklam puf kapicu meni jedna strana bude kao duzha … mozhete da mi pomognete u chemu greshim kada sam heklala po linku i dobro ispratila to http://www.youtube.com/watch?v=w8lLMHpt1Sw tu od 5 do 10 runde krece da se izduzhuje taj jedan deo… razumete me o chemu pricham nadam se xD

    • Nevena ,najpre hvala na poseti a i na pitanju .Pogledaću i vrlo brzo dati svoje mišljnje.Dobro bi bilo da fotografišeš kapu tako uradjenu da bolje vidim problem ali mislim da znam o čemu pričaš.Da pokušam da pomognem ,pozdrav!

Ostavite odgovor

