Veseli cipelići


Najpre veliki pozdrav za sve koji  redovno prate blog

MADE BY ME!

Hvala Vam što ste tu ,sto svraćate i što me pratite .

Mislim ja na Vas ,ali kako je život čudna  rabota svašta se nešto dešavalo i  dešava,p  ne pišem tako često  kao što sam pisala .  

No ,kao što ja znam da kažem ,današnje vreme nije dalo privilegije ženama jer ,kakva je to privilegija  kad jedva stižem  ,trčim i stalno žurim i kradem vreme za sebe .Inače jako malo spavam ,e ,sada kada  bi bila  i spavalica ,uf!?

Tako ja ,ponešto raduckam i evo me … mali ali slatki projekat !

Uvek su me oduževljavale ovako radjene male cipelice ,popkice ili kako god ih zvali . Koga ostavljaju ravnodušnim .Mene nikada !!!

Ovo je rad sa ,,početnog kursa ,, a biće tu i nove kolekcije .

Ujedno da se  posebno zahvalim Ljubinki sa bloga

MADE BY LJUBINKA  od koje sam dobila nagradicu i koju ću vrlo  brzo preuzeti .

 

6 comments on “Veseli cipelići

  1. Miki kaže:

    Koga mogu ostaviti ravnodusnim ovakve lepe stvari?
    Mnogo su lepe.
    Mogu li i ja na pocetni kurs?;)

  2. Ljubinka kaže:

    Popkice su bas kao kolacici,male i slatke,ko ne zna da su heklane,zbunio bi se:)
    Da je zivot cudna rabota,jeste,jos kako…
    Pozdrav!

  3. natasha bi kaže:

    Medene su, nema sta. Eh da, doslo vreme da se krade vreme za sebe…, nije lako

Ostavite odgovor

