Roze post


I  princeze su nekada bile male ,zar ne ?!

Bebi komplet radjen od divnog  roze pamuka… jer, za bebe sve najbolje !

Ovo  odelce  je moje malene princeze koja je sad velika i prava devojčica. I ako u zadnje vreme jako malo štrikam evo dobrog primera da sam nekada to jako puno radila. Štrikala sam svojoj deci ,jako puno odevnih predmeta … i dečaku i devojčici …

Obožavala sam  i jako volela osećaj kada ih vodim u šetnju da imaju ,posebno devojčica,neku ,,maminu ,, kreaciju i rukotvorinu .Ovaj prsluk   je jaaaako bio moderan i vidi se da je dobro poslužio .

Kapica je  bila obavezna ,jer kapa glavu čuva …

Ovo dok pišem ,razmišljam  ,ovaj post dodje kao vremeplov .

Ostaje da vidim još kakva ću baka biti ,ko zna ?!

8 comments on “Roze post

  1. natasha bi kaže:

    Preslatko! Neces se ljutiti ako i ja napravim jedan roze post posto si m dala ideju, a imam dve cerke, mada je ova mladja vise roze, a ova starija vise zelena, tako da ne znam jos koje ce boje biti post Pozz

    Sviđa mi se

  2. Miki kaže:

    Sigurna sam da ces biti dobra baka ,kao i mama.
    Prsluk je mnogo lep,interesantan,a kapa je medena,zaista je posebna.

    Sviđa mi se

  3. vesnarancic kaže:

    preslatko je…

    Sviđa mi se

  4. melanzana kaže:

    Ooooohh… jako slatko Dragice!!!
    Ti ćeš biti super baka, sigurna sam!!

    Sviđa mi se

Postavi komentar