Haljina od indijskog platna


Verovatno bi ste rekli ,da u modi su indijske serije pa u skladu sa tim i moja haljina !? Ne… ako bi tako bilo ja bih najradije sašila  sari,i  ako serije ne gledam, vrlo rado zavirim upravo zbog te palete boja i njihovih kombinacija.

Haljina je od indijskog  platna ( ovde možete pročitati o istom,ali i još o mnogo čemu drugom  ) ,ja jako u zadnje vreme  volim i da naučim po nešto o vrstama tkanina ,njihovoj izradi i nameni. Nije loše ,zar ne ?!

Haljina je šivena po Burdinom modelu  ,Burda 04/2009 #136.

I ovoga puta ,želela sam jednostavnu letnju haljinu  praktičnu i nosivu . Haljina  je sveže sašivena ,upravo onako kako sam rekla u nekom od ranijih postova u vreme pauze i relaksacije , bod za bodom,štep za štepom …

Ovde je haljina jarko crvene boje pa na prvi pogled izleda  drugačije ali po opisu modela jasno se vidi  izgled  .

I na kraju … jedno od izdanja …

Pored obaveznih propratnih ženskih detalja  za ovu kombinaciju sam odabrala svoj handmade proizvod –  tašnu ( ako se ne sećate ,zavirite ovde) baletanke i malo nakita .I ako volim  cipele na  štikle ,baletanke su mi potpuni hit ,posebno ako obaveze diktiraju tempo ,svakako su  podnošljivije je .

… a tu je ,kad već detaljišem i šnala koju sam sama pravila …

10 comments on “Haljina od indijskog platna

  1. ljubinka kaže:

    Indijsko platno-uvek za!Lep si model izabrala,posebno mi se svidja dezen platna.Sve u svemu,super si se ‘skockala’:)!

  2. iskrica kaže:

    Predivno! Elegantno i ženstveno.

  3. Miki kaže:

    Divna haljina,lagana i leprsava.Odlican rad.

  4. AnaJan kaže:

    Preslatka haljina, verujem da je jako udobna na ovim vrucinama.

  5. natasha bi kaže:

    O, pa vi ste bas vredni. Sto mi je drago, a tek osecaj da nosite ono sto ste sami napravili. To se nicim ne meri. Odlicna haljina, a indijsko platno zna se-mazi. Samo nastavi tako!

Ostavite odgovor

