Haljinica – šema i objašnjenje heklanog dela


Haljinica koji sam predstavila u svojim prvim postovima izazvala je pažnju blogerke Arevilo .Na njenu želju i na moje veliko zadovoljstvo,a nadam trudiću se da budem od pomoći dajem objašnjenje i šemu za rad heklanog dela .

Heklani deo je jednostavnog uzorka i pri heklanju je najvažnije prebrojavanje ,posebno u delu izrade bratela. Takodje ,bratele završiti sa blagom kosinom ukoliko ste vešta pletilja,u suprotnom raditi prema šemi,a potom pri ušivanju napraviti istu.Haljinica ima na ledjnom delu kopčanje ,na tri mala dugmenceta ukoliko to ne želite ,pojednostavite model i radite prednji i zadnji deo posebno.
Ceo heklani deo opheklati niskom i rustičnom čipkom.

Ovde možete preuzeti šemu i dodadno objašnjenje

šema haljinice – heklani deo

6 comments on “Haljinica – šema i objašnjenje heklanog dela

  1. Olivera kaže:

    Hvala na uputstvu! Kada zavrsim prostirku pocinjem sa haljinicom. Pozz!

    Sviđa mi se

  2. melanzana kaže:

    Evo svratih samo da te pozdravim..
    Sve najbolje,ćao….

    Sviđa mi se

  3. agroekonomija kaže:

    Sve najbolje Vam želim! Pozdrav!

    Sviđa mi se

  4. Milijana kaže:

    Imate li seme za za haljinice pola heklana a ostalo materijal?

    Sviđa se 1 person

Postavi komentar