Veseli vezeni stolnjak


Koliko mogu da primetim interesovanje za vez ne jenjava.Drago mi je zbog toga .I ako ne pamtim kada sam poslednji put vezla na panama platnu evo jednog davnog rada i jednostavno vezenog stolnjaka, mada po svojim dimenzijama više je nadstolnjak.Ja ga zovem veseli vezeni stolnjak ili vesele korpice .Svoj ,,come back,, je imao upravo u vreme Vaskršnjih praznika i evo priče o njemu…
…mislim slike …

Radjen je na belom panama platnu,bodom pokrstice ili krstića .Inspiraciju za stolnjak sam dobila videvši vezene korpice koje sam ne sećam se ni kad ni gde videla ,bilo je davno ,samo znam da mi se isti nije dopadao osim motiva korpice.Tada sam poželela da imam korpice i ja, pa sam sama smišljala način kako da ih ukompunujem na moj budućem stolnjaku ,ali da sve to bude po mojoj ,,meri ,,.
Tako je ideju motiv korpica dopunila stilizovana i jednostavna imitacija valovite crvene trake koja je na krajevima vezana u mašnice .Na jednostavan način ulepšala sam svoju ideju .Malo raznobojnog i ,,veselog konca,, i eto priče o veselom vezenom stolnjaku i veselim korpicama.
Stolnjak ili nadstolnjak ,kako vam je volja!

Sada kad vidim detalj ,setih se da sam uvek bežala od stereotipa i da sam korpice vezla sivim koncem a ne braon kakve su bile na vidjenom stolnjaku! Moram ja to da prepravim ,pa kako god bilo !!!

Nadam se da detalj stolnjaka može poslužiti kao šema za vez ,ukoliko i vi volite vesele korpice!

Ostavite odgovor

