Kako isheklati dugme ?


Ukoliko želite ili pak  ne možete da se opredelite koju i kakvu dugmad da kupite za svoj novi džemper evo načina kao da se snadjete .

Isheklajte sami svoje dugmiće !

Najpre  isheklati osnovni lančić od 5-6 očica .Prvo dugme mora uvek da bude probno ,normalno iz prostog razloga tj.odabira veličine .

potom zatvorite poslednju očicu sa prvom …

početni kraj vunice ostavite slobodno duže. Na zatvorene petlje raditi niske petlje u punom krugu .

radi ujednačenosti najbolje je da pri radu brojite sa koliko ste niskih petlji zatvorili krug jer će vam to biti potrebno za narednu dugmad .

Time postižete jednakost .

Zatvorite krug .Povucite  kraj vunice koji ste ostavili ,na ovaj način smanjićete otvor  iz koga ste ,,vadili ,,petle i time će te postići čvrstinu dugmeta.

Nastavite sa radom na isti način i u drugom redu ,s tim što malo labavije vučete vunicu  pri radu pri čemu  ,,slažete ,, bodove .Na ovaj način dugme dobija punoću i postižete formu .

Ukoliko je dovoljno  ,,puno ,,  onda je i formirano .Ukoliko ne ,raditi i treći red.To je najčešće slučaj sa tankom  vunicom .

…i  potrebi da dugme bude veće .

Okrenemo dugme …

Ukoliko je početni kraj vunice dovoljno dug  onda poslednju očicu završiti na klasični način ,, na kratko ,, .Ukoliko nije ,onda završetak  ostaviti u dovoljnoj dužini za  ručno šivenje .

Udenemo  kraj vunice u iglu za šivenje  i naizmenično u cik -cak  ,,stisnimo,,   obod  dugmeta u naličju .

i gotovo je dugmence !

U nastavku postupka  dugme prišiti na džemper na klasičan način .

8 comments on “Kako isheklati dugme ?

  1. Ljubinka kaže:

    Zanimljiv nacin heklanja dugmeta.Ja radim drugacije i mnogo jednostavnije:))

  2. Miki kaže:

    Lepo i lako.Moram probati ove dugmice,hvala za tutorijal.

  3. natasha bi kaže:

    Jako korisna stvar. Vooollim heklanje. Smiruje me.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s