Kreativnost kao iznenadjenje !


Da li ste sigurni da znate koliko su kreativna Vaša deca? 

Zašto tako počinjem pisanje  simpatično ,,čuči,, u samom naslovu !

Evo priče …

Moja devojčica je verni moj pratilac i saradnik na skoro svim kreativim egzibicijama.Mi prosto uživamo u tome .No,kako sam ja u jednom periodu posustala sa kreativnim idejama ova kreativna ideja je došla kao iznandjenje .I više od toga ,jer leči i pokreće!

I ako sam jako sigurna u situacije kada moja princeza ,,voli ,,svoju sobicu i samoću  jer tada se nešto prilično  ozbiljno radi,;  znam  da ponekad čita ,možda se igra lutkica ili gleda neki crtać ,ovo nisam očekivala . Mamina pametnica  je smislila nešto jako kreativno!

Od plastelina je napravila ribicu ,od stare okrugle tegle koju sam  ja rado koristila za bombone ,uz pomoć štapića za roštilj i malo zelene vunice  koja imitira alge i travu ,kamenčića i školjkica nastao je ovaj čarobni akvarijum – mami na dar !

Da sve to bolje vidite… ( ima tu i da nešto fali ali ,psttt!!!)

Pomeranje štapića omogućava ribici da oživi , da  pliva …zamislite ,i na to se čak mislilo ?!

I šta reći ,vredi svaku pažnju  !!!

Sve ostalo što Vam želim reči pročitaćete izmedju redova …i mnogo je vrednije  ,sasvim sam sigurna!!!

8 comments on “Kreativnost kao iznenadjenje !

  1. Miki kaže:

    Bravo za Keku,preslatko je, a ideja za 10.

  2. Natasha Bi kaže:

    divno je. potpuno te razumem. moje cerke stalno izlaze sa novim idejama iz sobe. naravno, uvek im za to treba nesto iz mog plavog carobnog ormana-lepak, konac, sljokice, cetkice, papiri u boji…Super je

  3. Dragana kaže:

    Super!

  4. melanzana kaže:

    Bravo za ljepoticu Keku!!!!
    Ribica je preslatka, domišljato i jako kreativno.
    Lijep pozdrav drage moje cure!!!!

  5. ljiljana kaže:

    danas pre podne provodim uz ovaj blog .Odusevljena sam .A sta reci, za Keku …Kakva majka takva cerka. Pozdrav od LJilje iz Sremske Mitrovice .

Ostavite odgovor

