Teksas suknja


Iskreno ,nisam ljubitelj  teksasa. No ,kako je ipak potrebno u svom garderoberu imati  farmerice ali i teksas suknju ,rešila sam i tu dilemu .

Sašila sam sebi teksas suknju.

Jako lagani i tanki teksas bio je inspiracija za  ravnu usku suknju sa postavom koju sam malo dekorisala a kako drugačije  ,no,cvetnim motivima. I ako sam mislila da je možda malo infantilno ,dopala mi se ideja.Pa i ovako je nosim za neke potpuno neobavezne varijante !

… stilizovani detalj ,tek da nije previše obična ali ,,moja ,,

Ako Vam se ipak suknja  čini poznato ,istina je ,diskretno je predstavljena  u okviru kreativnog  projekta

,,One week ,one pattern,,

u okviru kojeg sam predstavila svoj stil noseći cele nedelje jedan osnovni model -pencil skirt – u raznim varijacijama .

4 comments on “Teksas suknja

  1. ljubinka kaže:

    Super suknja!Izasla si iz klisea obicne teksas suknje aplikacijama.Lep je raspored i nacin kako si ih prisila.Idemo dalje:)!!!

Ostavite odgovor

