Malo bele elegancije …


Baš sam krenula ofanzivno ,zar ne ?!

Još jedna u nizu mojih odevnih kombinacija,naaaravno ručne izrade,kako drugačije nego  …MADE BY ME …

Letnji klasični komplet od  jednobojnog šifon platna sa teksturom malih  sitnih cvetića ,jedva primetnim .

Kako je zaista bela boja nezaobilazna u letnjim danima  i komplet sam posebi klasika,morao je imati  pečat neobičnosti .Ovoga puta ,nešto u već mom ,čini mi se prepoznatljivom stilu – krupno čipkani cvetni motivi sa laticama, ručno našivani,vezeni  a potom i opšiveni  sitnim biserima u boji zlata .

Eto tako ,do nekog sledećeg posta … i dalje šijem !

 

12 comments on “Malo bele elegancije …

  1. Zeta.N kaže:

    Ovo je bas lepo! Ja volim ovako jednostavne i elegantne kombinacije. Belo uz sve ide.
    Svidja mi se 🙂

  2. melanzana kaže:

    Asti ga… koji lipi kompletić !!!!! prilipiiii !!!!!

  3. Miki kaže:

    Woow,bas je lep komplet.

  4. AnaJan kaže:

    Samo fali smesak na slici, sve ostalo je savrseno! Blejzer mi se posebno svidja.

  5. ddivna kaže:

    Prekrasan i pedantan rad! Lijepo je sto nesebicno dajete sheme za neke radove. to je posebno pohvalno kao i izgled i sadrzaj bloga! Za slike, malo photoshopa i sve ce biti u redu!
    Sve najbolje! 🙂

Ostavite odgovor

