Haljina od lana


Lan koji je čekao svoju priliku . Laneno platno je jako prijatno za nošenje i posebnu draž ,po meni ima jer dožvoljava to malo gužvanje. Obzirom ,da u većini slučajeva materijale kupujem onako ,,od prilike ,,jer sam sigurna da ću ih upotrebiti za nešto ,ovoga puta to ,,nešto ,,pretvorilo se u klasičnu laneneu haljinu bez rukava .

lanena haljina skica Haljina  je klasičnog kroja ,prednji deo je sečen malo iznad  struka dok je zadnji deo iz krojen iz dva panela ( sada vidim da skica ima propust ;nema ucrtan šav ispod rajferšlusa  ;)  )

OLYMPUS DIGITAL CAMERAVrlo prijatna i kežual varijanta .Za moj ukus marama je neizbežni detalj ili neophodni …u ovom slučaju je najčešće nosim  .

Da sve ne bi bilo tako jednostavno kao inspiracija mi je poslužila ŠTEPALICA ,mada sam u početku savladavanja tehnike šivenja i raznoraznih početnilčkih poduhvata a i radoznalosti pre svega ,vrlo često koristila tehničke mogućnosti mašine za šivenje i vrste bodova kojima sam ukrašavala i moguće i nemoguće🙂

... obrada ovom vrstom štepa našla se na prednjem delu haljine  ,oko rukava ,oko vrata i poruba haljine .

OLYMPUS DIGITAL CAMERAUkrasni bod sam radila u približno istoj boji .Ponekad sam sitničar i ne bih da me vezak ,,uslovljava ,, ;to je razlog što sam se opredelila za ovu varijantu .

Haljina je jako praktična i njena nosivost može da ima više transformacija . Uz laneni sako i sandalice na petu sa malo bisera dobija se vrlo elegantna kombinacija , Svakako ,sako menja stvari iz kežual varijante u poslovnu .Ovakva vrsta mogućnosti je za mene izazov .

10 comments on “Haljina od lana

  1. ddivna kaže:

    elegantno i slatko…sa tim rozim baletankicama…♥

  2. Rada Sanjanka kaže:

    Laneni materijal i ja volim, čini se da nikad ne izlazi iz mode:) Šta tebi reći za šivenje, haljina je lepa, boja materiala takodje. Ti to tako znalački uradiš, bolje nego fabrički. Tvoja kombinacija sa maramom je odlična. Pozdrav od mene.

  3. natasha bi kaže:

    Super haljinica. Potpuno te razumem kad kazes-lan je cekao svoj trenutak. I docekao. Ja tako kupim nesto i cekam da mi sine sta cu od toga siti

  4. Rosy kaže:

    That dress is soooooo smart! I love linen, so cool and pleasant to the skin. You look radiant with this garment, so beautiful! Kisses, my dear friend!

Ostavite odgovor

