One week ,one pattern !


JEDNA NEDELJA .JEDAN KROJ!

ONE WEEK .ONE PATTERN!

Izazov … Tilly and Buttons    

Challenge ...  Tilly and Buttons

Moj izboj je uska suknja. Klasičan kroj u raznim varijantama .

My choice is a pencil skirt. The classic pattern in different forms.

U periodu od jedne nedelje predstaviću odevni predmet kroz svoj stil i personaliti .

In a period of one week will introduce a garment through it′s style and personality.

Dan 1/i

Day 1/st

Dan 2/gi

Day 2/nd

Dan 3/ći

Day 3/rd

Dan 4/ti

Day 4 /th

Dan 5/th

Day 5 /th

Dan6/ti

Day 6/th

Dan 7/th

Day 7/th

10 comments on “One week ,one pattern !

  1. Miki kaže:

    Suknja je veoma lepa.

  2. Lenka kaže:

    Mislim da je kroj ravne suknje kroj za sva vremena, apsolutno fantastično stoji na svakoj figuri. Divan detalj na porubu i pojsu🙂

  3. Miki kaže:

    Jos jednom sam odusevljena,tirkizni komplet je prelep,odlicno ti pristaje,a i crna suknja ima tvoj prepoznatljiv stil,divnu traku sa strane.
    Volela bih jednog dana da imam da prikazem ovakve stvari,svoje kreacije.

  4. melanzana kaže:

    Svaka čast, čestitke za školu krojenja.
    Sve je prelijepo!!!

    • Hvala Melanzana ,šivenje je moj strastveni hobi i na blogu malo zapostavljen ,pa sam rešila da malo praksu promenim i iskreno nešto ,ne volim da se slikam ,mada menjam navike ,nije ni to loše ,zar ne ?!Hvala svakako na komentaru .

  5. natasha bi kaže:

    Extra da imas toliko modela. Ja sam shvatila da vec imam 5 i odusevila se, ali zbog vremena sve je palo u vodu. Nisam stigla da uradim ostala 2 iako su krajnje jednostavna. Stea, bas mi je zao, a tebi svaka cast

    • Hvala natasha bi ,ja već dugo šijem za sebe i ništa nisam posebno radila za ovu priliku . Ja volim sve moje kombinatorike modela ,nakita i svega što je moj personaliti.I ako sam se kolebala jer malo ne volim ovakvo eksponiranje ali rešila sma da se menjam ;jako sam zadovoljna jer je baš izazovno i zabavno.Ovo poslednje ,jako prija ,posebno kad dolazi od dame!

Ostavite odgovor

