Pillow with lace


51066960_1257981273_49680445_54446294vp3

Obožavam  divnu i romantičnu posteljinu . Danas je možete kupiti isklučivo u posebno opremljenim radnjama i sa jako visokim cenama .Ova ,obična ,nazovimo je ,obično me izludjuje . Boje i dezena koliko hoćeš ali se kvalitet pokaže jako brzo .Sve se nekako iskrivi ,usuče …posebnu mi nervozu stavarju jastučnice .Uvek su tri broja ,,veće ,,. Tako se šiju ! OK ,ako tako mora ! Obavezno je da ja to moram prepraviti po meri a to me uvek nervira ,ali čekam  nalet inspiracije i onda sve dodje na svoje mesto tj.na svoju meru .

Posebnu simpatiju gajim prema malim jastučićima ,odnosno jastučnicama .I kada su deca bila mala ja sam sve posteljine ,osim onih koje su dobili sašila sama. I dok su neki razmatrali da li je to dobro ili ne ,ja sam to uradila ,s ljubavlju ,jer sam znala da je jedino to ispravno.I sada ,često to radim .

Od kako sam imala problema sa rukom za zagrejavanje ruke a i heklice ,od ostataka nekih konaca od kojih se ništa posebno i ozbiljno ne može početi ,heklala sam čipke.U stvari , od ružičastog konca heklala sam cvetiće –  dopali su mi se , pa sam  isheklala nekoliko .Od plavog konca heklala sam čipkanu traku ,onako nasumično  i uokvirila u formu koja daje utisak završenosti ,oblika trake ,pa do prilike ;koristiće za nešto .Mada ,i tada sam ja videla dva jastučića 🙂

jastucici

Čaekale su čipke svoje vreme a ja svoje slobodne dane ,da se pozabavim malo šivenjem.Počela sam sa jastučnicama ,dobro je ! Idemo dalje …vreme neumitno teče …

Evo  malih detalja …

cvetići ...

…trakica …

cipka 2

Jasno ,jastučnice nije teško sašiti ali pedantnost mora biti na prvom mestu .Našivanje čipke takodje ,ja sam to radila istom bojom konca  tako da se štep  skoro i ne vidi . Jastučnice nisam opterećivala dugmadima na poledjini već malo većim preklopom što je sasvim ok .

Znači ,sve što je potrebno je volja !!!  Ovim sam dobila dva romantična i neobična jastučića ,jer ja ne volim obične stvari .

Pozdrav za sve koji me čitaju … jer ,po stoti put …

…dobro došli svi ,na MADE BY ME !

12 comments on “Pillow with lace

  1. Zeta.N kaže:

    Ja ovo obozavam!

  2. Rada Sanjanka kaže:

    Dragice potpuno si u pravu ovo za posteljinu, imam godina pa pamtim druga vremena kad se moglo kupiti kvalitetnije za normalnu cenu. Ali za tebe nije problem gle jastučića samo što ne progovore, pa nema ih u trgovinama takve. Sve si to lepo odradila bez greške:) Pozdrav.

  3. melanzana kaže:

    Prelijepi jastučići…super ideja !!!!
    melanzana

  4. Ljubinka kaže:

    A ja se pitam kako samo za mene nema odgovarajuće,gotove posteljine,pa sve moram da pretumbam?!?:)
    Sjajno izgledaju jastučnice ovako čipkaste!
    Pozdrav!:)

  5. natasha bi kaže:

    I ja isto ovo obozavam. Tako je slatko i romanticno! Ma preslatko!

  6. slavica kaže:

    Poštovanje, imam bond elite jednorednu mašinu za štrikanje. Da li možda znate nekog u Novom Sadu ili okolini ko bi mogao da me nauči kako se štrika na njoj? Pokušala sam preko you-tube ali mi je nejasno. Unapred hvala Slavica.

Ostavite odgovor

