Kreativne igrarije -drugi deo


Nas dve smo se zaista i ozbiljno  igrale !

Od stare limene kutije (hrane za mačke koju redovno kupujemo našem Mrgi ) rešile smo da uz pomoć štapa i kanapa ,tačnije malo platna ,čipke i cirkona napravile kutiju za olovke . Trenutno služi za olovke koje su posebne …neke su sa cirkonima ,sa srcima ,u obliku ruža za usne i sve one koje su neobične .

kutija za olovke

Zatim je Keka poželela da boji ,pa je kutijica od bombona ,uz pomoć akrilnih boja i cirkona  prebojana i dobila je novi izgled. Ko stvorena je za Kekine sitnice !

cvet i kutijica

Dok je Keka bojala kutijicu ja sam isheklala cvet . Cvet sam heklala onako ,od oka i možda je malo neobičan ali za mene originalan -potpuno ,, iz struke ,, jer liči ,makar meni ,na glodalo ( alat za mašinsku obradu metala ,obrada glodanjem ) . Smešno ,čudno …zabavno ,sad to dodje kao heklani suvenir !

Odavno skupljamo i kamenčiće koje donosimo s mora i rešili smo i njih da obojamo … NIsmo bile baš  u naročitoj inspiraciji za oslikavanje ali  s kreativnom voljom stojimo mnogo bolje .Drugi put će biti bolje ,sigurne smo u to .

oslikavanje kamencica

na kraju ,opet malo heklanje … naš najnoviji model popkica za bebe koji  je probni i poslužio je kao ukras ,opet na naš  način .

hekalni cipelici

I postoji još po neka sitnica ,ali neki drugi ,mislim treći put  .

4 comments on “Kreativne igrarije -drugi deo

  1. Rada Sanjanka kaže:

    Ko je vredan, vredan je. Oduševilo me je ime mačka već ga zamišljam kako izgleda, bome ni malo nije naivna kutija za olovke, već pravi majstorluk. A šta tebi reći za heklanje, nemam rači. Devojke svaka čast.

    • dragicap kaže:

      Imamo mi tako neke naše vreme kada se zajedno bavimo nekim radovima.Ona bi htela da bude kao mama a ja ,izgleda ,kao ona -mala. Jako su nam dragi i vredi da se zabeleže.Hvala🙂

  2. Ljubinka kaže:

    Vas dve se igrate punom parom:)
    Kako se lepo dopunjujete u kreacijama!
    Sviđa mi se ‘glodalo’,ma,sve mi se sviđa!!
    Veliki pozdrav za Keku i mamu!:))

Ostavite odgovor

