U gostima on-line magazina ANITA MEI


Vreme je za posetu !

Veoma davno sam,priznajem , sasvim slučajno naišla na blog on line magazina pod nazivom ANITA MEI. Sećam se da mi se jako dopao dizajn bloga ali i tema o kojoj ,mlade dame koje čine kreativni  tim ovog magazina pišu .Naravno one pišu o  krojenju  i šivenju  ! Ujedno ,one nesebično pišu o kreativnim ljudima i svetu kreativaca.

Od skoro ,na njihovoj FB  stranici postoji poziv svim kreativcima, amaterima ,hobistima koji se bave šićem da ,,dodju u goste ,,.Kada sam prvi put videla isti , pomislila sam kako je jedna od lepih stvari na FB ( čini sam bila protivnik i na kraju popustih ja 🙂 ) što možeš i imaš priliku da sretneš ljude koji su kreativni ,druželjubivi i nadasve srdačni . Uz jednostavnu i laku komunikaciju  se počinje razgovor ,dolazi do teme a i do rešenja .

Druga pomisao je bila da ,,to nije za mene ,, .Greška ! Greške se daju ispraviti. I eto tako ,na obostarno zadovoljstvo ,uz jednostavnu i srdačnu komunikaciji ,predstavila sam se ja sa par svojih radova koje su naišle na pozitivne ocene kreativnog i uredjivačkog tima a onda uz stručnu obradu predstavljene su na stranici magazina ANITA MEI .

Ja Vam od srca preporučujem da svratite i Vi ukoliko ste hobista a i ako niste ,nećete se pokajati .

O meni , nešto malo više o mojoj malenkosti ali i o mojim radovima možete pročitati  upravo ovde.

Još jednom veliko hvala timu ANITA MEI na gostoprimstvu !Puno uspeha u daljem radu  …od srca želim !

… a dok Vi prelistavate stranice ovog magazina , na mojim stranicama krčka se  novi post ! O čemu ?

…uskoroooooo!

2 comments on “U gostima on-line magazina ANITA MEI

  1. Anita Mei kaže:

    Veliki pozdrav od celog Anita Mei tima i samo napred! ❤

Ostavite odgovor

