Želite da postanete pahuljica ?


Želite ? To je bar lako ! Evo i kako to biva u mom skromnom ateljeu !

Pred Novu godinu spremaju se priredbe u vrtićima,školama… Moja manekenkaTijana , koju ste imali prilike da upoznate ranije, ovoga puta je nosila belu haljinicu koju smo i mi nazvali u skladu sa priredbom ,,Pahuljica,,.

Haljina sam šila brzinski i verovali ili ne sa temperaturom ,jer čak i kada sam bolesna ova vrsta posla me ozdravi.

tijana haljina pahulja 1fotka -FOTO STUDIO MM

Šivena od tanjeg belog štofa  koji se protkan  uskom  srebrnom niti.Sa malo srebrnih trakica dočarala sam zimsku čaroliju a pahuljica je došla kao tačka na I.

OLYMPUS DIGITAL CAMERANajinteresantnije je da su mere za haljinicu stigle ,,same ,, a da sam  ja to uklapala po veličini burdinog kroja ,da nije bilo probe i da je na samom kraju  sve  ispalo dobro . Zbog mojih obaveza ,daljine ali i kratkog vremenskog roka sve je išlo ,,na brzinu ,,.

U pozadini kao …pahulja koja je ukras  srebrne trake za kosu .

OLYMPUS DIGITAL CAMERAa Tijanica je to ponela ovako -trakica za kosu

tijana haljina pahulja 2fotka -FOTO STUDIO MM

…malo  čarobnih detalja,kao npr. satenska mašnica sa biserom …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA… srebrne trakice kao ukras …OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tako je to bilo …  možda je ovo početak prolećne kolelcije ,nikad se ne zna😉

9 comments on “Želite da postanete pahuljica ?

  1. Rosita kaže:

    Lindo!!!!

  2. AnaJan kaže:

    medeno! devojčica je pravi šećer🙂

  3. NatashaBI kaže:

    Pravi si majstor! Bravo, dopada mi se

Ostavite odgovor

