REDIZAJN MALE DAMSKE TORBICE


Ne znam zašto ali stalno imam potrebu da  kupljene stvari prepravljam ,doradjujem ,ponešto majstorišem .

Skoro sam se usudila i jednoj rodjaki radila  stajling za jednu svečanu priliku. U stvari ,ja to obožavam da radim ali ne dozvoljavam to baš često sebi.Jednostavno ,to što ja zamislim nije mi nimalo teško uraditi i radim sa zadovoljstvom ali mi je jako potrebno da taj neko ume to da iznese .Teža situacija  je kada uzmete sve afinitete  osobe i onda slažete  mozaik koji treba da rezultira na nov ( moj)  način a nosiv i udoban za onoga kome je namenjen  .

Dodatna okolnost i otežavajuća je svakako budžet .Ali ,ja se tu odlično snalazim! Kakva je to inspiracija ,wow!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAZa početak … haljina koja je kupljena za male pare ali doradjena ,najpre modelirana a potom i doradjena ,ali o tome neki drugi put .

Akcenat stavljam na akcesoris -malu damsku torbu koja je doživela svoj

new look

ovako je izgledala na početku

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Tašnica je ok  ali  u celokupnom izdanju ja je videh drugačije .Naime došla sam  na ideju da središnji deo  zamenim platnom od ostatka haljine ,ovako mi je izgledala  jednostavno i monotono .

OLYMPUS DIGITAL CAMERA … malo demontaže …pa ,montaže ( ovo ja malo aludiram na stručne termine jer mi fali struka)   😉

… i bi, opet damska torba .

OLYMPUS DIGITAL CAMERANe znam koliku sklonost imate prema prepravkama ali ja sam sa uživanjem ovo radila i napisala. Ponekad mi spisanje posta ide jako lako ,reči se same nižu a ponekad  lakše  radim nego što pišem.

6 comments on “REDIZAJN MALE DAMSKE TORBICE

  1. Jelena kaže:

    Stvarno je lepsa sa belim umetkom 🙂 prosto je zablistala. Odlican post.

    Sviđa mi se

  2. NatashaBI kaže:

    Odlican post. I ja uvek zamislim, dobro, ne uvek, ali cesto, nesto sto nije bas lako ostvariti i takodje mi je potrebno da taj neko, za koga radim, zna to da iznese. Inace, fantastican remake torbice, bas je zablistala

    Sviđa mi se

  3. goodghost5g kaže:

    Odlično si je sredila. I kod mene je isto tako. Neki puta jedno drugi puta drugo. Ja mislim da na mene dosta ima utjecaja i ovo tmurno vrijeme. Ugodan vikend ti želim

    Sviđa mi se

Postavi komentar