Dekoracija,pa još … zaljubljena


Deo priprema u kojima  sam jednim malim detaljem želela da dam akcenat na zaljubljena srca .

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kupljenu malu žardinjeru  za ikebanu koja je u obliku srca i koja je bila izrazito crvene boje sam najpre obojila u boju starog zlata .Boja zlata se uklapala u enterijer ;središnji otvor namenjen za sundjer i cveće popunila sam sundjerom (suvim ) i dekorisala belim veštačkim ružama . Listovi vetačkog cveća i malo zlatne trake zaokružili su moju zamisao .

Na kraju ,standardna dekoracija srdašaca  koja se može kupiti u svim radnjama ove namene ukrasila sam bež satenskom mašnom .Jedno srce ima mašnu sa trakama za damu a drugo je radjeno u vidu leptir mašne za gospodina .

r

Naime ,sve ima smisla … na stolu postavljeno jastuče ,sa jedne strane , sa druge dekoracija ,na sredinu knjiga matičara … sve u životu ima svoj par !

Napomena:  Fotka jastučeta  preuzeta iz albuma Jelena i Marko

photo by Mandić Jovan

2 comments on “Dekoracija,pa još … zaljubljena

  1. ika verunica kaže:

    Što da ti kažem ponosna svekrvice, majko, kraljice…sve za pet…..

Ostavite odgovor

