Reciklaža trikotaže


Uvek ,,IN,, ! Reciklaža!

Iskreno ,ideja za ovako nešto je došla kao nužno rešenje trenutnog problema koji se javio .No,o tom drugi put. Kupila sam jednostavnu trikotažnu haljinu za leto u divnoj tirkiznoj boji ,koja je bila jako duga i imala je šlic sa strane .
Prepravka je bila neminovna ! To sam znala već i u prodavnici, ali to liči na mene ; moram ja to ,,popraviti ,,pa kako god bilo .Kako sam i šta sam napravila od haljine u nekom sledećem postu a sada samo ideja za ružice ili cvetiće ,koji su nastali iz ovog kreativnog poduhvata ali su dobra ideja i za recliranje starih majica .

Koliko imate starih majica sa kojima ne znate ni sami šta ćete ?
Evo ideje !

1. Isecite majici rub ,sečenje izvršiti po liniji 1- kao na slici
2. Potom isecite rub majice sa naličja ali samo jedan deo
3. Prepeglajte sa naličja
4. Podesite šivenje na mašini na cik-cak bodom vrlo uskim u zavisnosti od mašine koju imate ,kod mene je to od 0-1
5. Sečenu ivicu obraditi na sledeći način : trikotažno platno blago ,,zatezati,, prema sebi u toku obrade
Rezultat ovakvog poruba je karnerasta i vrlo simpatična ivica .Za obradu uzeti konac u boji koji je par nijanski jači od materijala ili je u potpunom kontrastu.
6.Donji deo nabrati mašinski ili ručno i spiralno umotati u ružicu
7.Uz pomoć igle i konca fircanjam fiksirati na naličja
8.Sredinu cveta ukrasiti perlicama ,cvetićima ,štrasom ,kamenčićima ,cirkonima …

… i evo ,cvet je gotov!

3 comments on “Reciklaža trikotaže

  1. Cleo kaže:

    Ružica je predivna. .

  2. agroekonomija kaže:

    I ja to moram da potvrdim.

  3. Leah kaže:

    Ružica je predivna. .
    +1

Ostavite odgovor

