Heklani cvetići 3


Evo još jednog načina za jednostavno i lako heklanje cvetića.Heklani cvetići su za mene večita inspiracija (što se može i primetiti ,zar ne ) ali sasvim sigurno i dobar zajednički imenitelj sa svima onima kojima je ručni rad hobi.Interesovanje za heklane cvetiće je uvek ,,IN,,.

U slavu proleća ,neka (sve ) cveta … i treba da cveta!

Cvetići se heklaju sasvim jednostavno ,prema datoj šemi.

Osnovni lančić plesti proizvoljne dužine .Što je lančić duži cvetić će biti bogatiji.Nakon rada ,prekinuti konac ostaviti duže i kraj konca udenuti u iglu za šivenje.Motati cvetić kružno i pričvrstiti iglom i koncem sa spoljne strane.

Pokušajte ,jednostavno je ,zar ne ?!

4 comments on “Heklani cvetići 3

  1. Nelia kaže:

    Bonitas! A lembrar a chegada da primavera
    bjs
    Nélia

  2. lenka kaže:

    Savršene su za bilo koju dekoraciju🙂

  3. miki kaže:

    Na mom blogu sam postavila slike rucnog rada,i koristila sam vase cvetice,pa sam vas pomenula i ostavila vezu ka vama.Nadam se da vam ne smeta,a ako vam smeta,javite mi da izmenim post.
    Primite puno pozdrava.

Ostavite odgovor

