Heklane kape i šeširići


Vreme kapa i šalova polako dolazi …

Ovim postom otpočinjemo modnu liniju heklanih šeširića,kapa ,šalova i drugih modnih akcesoara .
Za početak ,zelena kapa!

Evo i malog detalja…

Ubrzo sledi mala revija šeširića … Dobrodošli !

7 comments on “Heklane kape i šeširići

  1. miki kaže:

    Mnogo je lepa kapa (ali manekenka je jos lepsa).Pozdrav.:)

    Sviđa mi se

  2. melanzana kaže:

    Lijepa zelena kapica,nema šta ali bih se složila sa predhodnicom manekenkica je prelijepa i preslatka…
    Pozdrav.

    Sviđa mi se

  3. Nada kaže:

    kapa je preslatka kao i modni detalj na njoj 🙂

    Sviđa mi se

  4. škrabalica kaže:

    lep početak sezone!

    Sviđa mi se

  5. vanesa kaže:

    ali je možno dobit shemu za to kapo zelene barve?
    Hvala
    moj email
    vanesa.btacko@gmail.com

    Sviđa mi se

  6. vanesa kaže:

    zmotla sem se v emailu,moj pravi email je
    vanesa.bracko@gmail.com
    lp

    Sviđa mi se

Postavi komentar