Heklane rukavice


Dašak romantike…
Heklane rukavice radjene od tankog konca u roze boji ,vrlo jednostavnog uzorka.Rukavice imaju dekorativni obod u vidu lepeze.I pored jednostavnosti u uzorku veoma rustično i nežno izgledaju na ruci.
Nadam se ,da i pored nostalgije za vremenom u kome su heklane rukavice bile obavezni i sastavni deo ženske garderobe , ove će strpljivo čekati svoju priliku.
Možda ,vreme mature !?
…moje ,, male princeze,,.
Ko zna? …vreme neumitno i brzo teče a princeze brzo rastu!

Uz interesantan detalj u bisernom nakitu ,rukavicama se pridružila i jednu svilena marama .Ona je svoju neobičnost dobila minijaturnim uzorkom ručno radjene čipke kojom je opheklana.

Opheklaj marame radjen je na sledeći način…

Bilo kako bilo ,oplemenite dušu romantičnim osećajem i kroz ovakav handmade !

4 comments on “Heklane rukavice

  1. nani kaže:

    Mozam da zamislam kolku prekrasno ke izgleda sekoja devojka koja ke ja nosi ovaa kombinacija… prekrasno…Se nadevam ke mi dozvolite da go sledam vasiot blog…pozzzz

  2. lenka kaže:

    Čarobni modni detalji, ja sam jako slaba na ovakve rukavice :)!

  3. Hvala Nani ,biće mi zadovoljstvo da me opet posetite,uvek ste dobrodošli!

    Hvala Lenka ,verujte i ja sam jako slaba na ove i slične detalje. Nadam se da će nekom drugom prilikom biti neki drugi model i neka nova inspiracija.

    Pozdrav ,Dragica

  4. Sulless kaže:

    Ovo je prosto prelepo, nemam reči. Tako jednostavno i elegantno🙂

Ostavite odgovor

