Heklane rukavice


Dašak romantike…
Heklane rukavice radjene od tankog konca u roze boji ,vrlo jednostavnog uzorka.Rukavice imaju dekorativni obod u vidu lepeze.I pored jednostavnosti u uzorku veoma rustično i nežno izgledaju na ruci.
Nadam se ,da i pored nostalgije za vremenom u kome su heklane rukavice bile obavezni i sastavni deo ženske garderobe , ove će strpljivo čekati svoju priliku.
Možda ,vreme mature !?
…moje ,, male princeze,,.
Ko zna? …vreme neumitno i brzo teče a princeze brzo rastu!

Uz interesantan detalj u bisernom nakitu ,rukavicama se pridružila i jednu svilena marama .Ona je svoju neobičnost dobila minijaturnim uzorkom ručno radjene čipke kojom je opheklana.

Opheklaj marame radjen je na sledeći način…

Bilo kako bilo ,oplemenite dušu romantičnim osećajem i kroz ovakav handmade !

4 comments on “Heklane rukavice

  1. nani kaže:

    Mozam da zamislam kolku prekrasno ke izgleda sekoja devojka koja ke ja nosi ovaa kombinacija… prekrasno…Se nadevam ke mi dozvolite da go sledam vasiot blog…pozzzz

    Sviđa mi se

  2. lenka kaže:

    Čarobni modni detalji, ja sam jako slaba na ovakve rukavice :)!

    Sviđa mi se

  3. Hvala Nani ,biće mi zadovoljstvo da me opet posetite,uvek ste dobrodošli!

    Hvala Lenka ,verujte i ja sam jako slaba na ove i slične detalje. Nadam se da će nekom drugom prilikom biti neki drugi model i neka nova inspiracija.

    Pozdrav ,Dragica

    Sviđa mi se

  4. Sulless kaže:

    Ovo je prosto prelepo, nemam reči. Tako jednostavno i elegantno 🙂

    Sviđa mi se

Postavi komentar