Farmerice i ja ?!


Naslov ili pitanje ?! I jedno i drugo !

Naime , nemoguće i nespojivo u spojivo !

Evo u čemu je fora. Ja ne volim farmerice ! Najpre ,posao koji radim nema definisan  dress-code ali ja sebi ne dozvoljavam  nekontrolisane izlete. Tu mora da bude sve jedan kroz jedan .Iskreno ,nekada me  TO opretećuje ali opet ,držim se nekog svog  poslovnog stila . Na kraju ,personalni stil se definiše iz ličnosti ,normalno uskladjene sa potrebama ,proporcijama ,gradjom , pa, na kraju  i sa  mogućnostima . Ponekad se ,kao i većini žena i meni  sve to čini jako zahtjevno ,teško  ali klasičan komplet u kombinaciji sa košuljom ili nekom jednostavnom bluzom je uvek dobar pogodak . Tu ne možete pogrešiti ,osim ako ne  pripadate tom stilu .Ima i onih koji to ne vole ,ok .

E, sad.Ja ne volim farmerice . Imam ja tu svojih razloga ali imam i nekih svojih posebnih raspoloženja kad ih baš poželim . Iz te želje nastadoše  i ove .Šivene su od tanjeg teksas platna u cigaret formi ,bez džepova .Jednostavno i  potpuno uprošćen  model.  Za sve prilike 😉Slika1220

Nisu šivene sada (mislim u skorije vreme ) ali su dočekale svoju premijeru😉

Uz  baletanke ,pismo torbu ,velike zveckave mindjuše koje obožavam kao i narukvice   … pun dobitak za nedeljnu  kežual varijantu  i dobar osećaj ,što je najbitnije .

Copy of Slika1220

 

2 comments on “Farmerice i ja ?!

  1. ika verunica kaže:

    Draga moja ja ih volim al ne na sebi..super su mi na drugima al na meni nikada ni kad sam bila puuuuno lakša a bogme ni sad kad sam malo “ prepunjena“.

    • dragicap kaže:

      Isto mislimo ,ovo je trewnutak kad mi se nose ili kad mi se čini da mi pašu ,makar po osećaju .Častim se tako neki put😉

      Ja ih iskreno i nevolim🙂
      Ne brini ,nisi sama!

Ostavite odgovor

