Da li sam to videla Cica Macu ?


Da ,videla sam Cica -Macu !

Internet je preplavljen raznim modelima ručno radjenih kapa u modelima raznih likova  iz filmova i crtaća.Puno sam kapa isplela i isheklala ali se ovom temom ne bih bavila da slučajno nisam videla jednu Cica -Macu .Mace , bile  prave ili ne uvek skreću moju pažnju .

Latih se heklice   … mjauuuuuuuuuuuu

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

a onda je moja maca malo pozirala …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ili ovako …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

eto tako …

…nit po nit ,

malo mjau i greb ,greb,

stigla  Cica -Mica ,

i gotova Keki kapicaaaa😉

by Dragicap

8 comments on “Da li sam to videla Cica Macu ?

  1. Klaudija kaže:

    baš je slatka kapica, jako mi se sviđa i ja bi ju nosila..morat ću i ja da napravim jedn😀
    Puno te pozdravljam i želim ugodan dan
    Klaudija

  2. Negoslava kaže:

    I po običaju – briljirala u svakom detalju.

  3. Miki kaže:

    Prelepe su, i kapa i tvoja maca Ksenija.
    Pitam se kako sve to postizes,da li imas carobni stapic?

    • dragicap kaže:

      Mjauuuu…hvala Miki ! Moju sam macu častila kapicom .Čarobni štapić?! Uf,kako bih volela jedan ,nemam sto poslova počnem i radim ,sve zavisi od inspiracije,vremena i raspoloženja -volim pa stižem ,jedvaaaaa!

Ostavite odgovor

