Ima li jedna kapa za mene ?


Po onoj narodnoj ,,Za Rajka nema kapa ?!,,  …ima,ima !

U svim mogućim pauzama u dnevnom ritmu svakodnevnih poslova  ja uvek nešto pletem ,heklam …Uglavnom tada pletem kape i sama ne znam koliko sam ih isplela i isheklala . Ukućani uglavnom komentarišu pitanjem ,,Za koga sad  to pleteš ?,,. Uz česte pošalice moj sin  mene pita :,,Ima li jedna kapa za mene ?,, . Nema !!!

U stvari ,moji momci vole brendirane stvari a kako obojica puno putuju tamo i kupuju  , a onda , ja često šivene ili pletene komade komentarišem, ,,Nije to ništa ,ja to štrikam i šijem  žmurečki ,,   :)normalno je da se malo ljute  i da kape -nema .

Ali ,stegla zima  u Hamburgu i mladjano momče se smrzlo; moralo (čuj , MORALO )odmah da juri  da kupi kapu … ima majku koja štrika i danju i noću a sin ide gologlav na put  -nema kapu !!!

I tako mama ,sabere ukuse i prohteve uz imperativ da jadno mamino dete -nema kapu  ,sedne jedno popodne i ištrika kapu .

Ponosna i zadovoljna mama ali i maneken koji se smeška , samo da se smešak ne vidi … ,,Dragice ,bez portreta ! 😉

kapa sivaKapa radjena od vunice, bez šava ( pletene na okrugle igle ) ravnim bodom -klot.Na jednoj trećini u preraspodeli petlji postepeno sužavana i na kraju šivena na vrhu .

kapa siva 1… a kada se složi ,vidi se dubina kape koja mora biti dovoljna da pok …

kapa siva 2Tako reši smo i ovaj problem 🙂

…u nastavku ,očekujte! …  još kapa 😉

2 comments on “Ima li jedna kapa za mene ?

  1. ljubinka kaže:

    Super je kapa,prava muška i lepša od brendiranih!
    Veliki snežno-smrznuti pozdrav.:)

Ostavite odgovor

