Korekcija revera na sakou


Da li Vam se desi da nekada  kupite komad garderobe  koji vam se dopada ima odgovarajuću ,mislim zadovoljavajuću cenu, o liniji da ne pričamo  a u sve to nešto maloooo mu fali … a u vama želja, da sa malo  prepravke bude baš vaš  ? Meni jeste i obožavam ovakve slučajeve .

Evo jednog primera za to .Prepravka  revera na sakou .

Sako je  moje prijateljice koja  razmišlja kako sam navela,isti kupila i sada mu fali ,,to ,, nešto malo . Iskreno ,znam koliko umem i mogu ali nekako ovaj deo posla ne smatram lakim a posebno ne kada se radi  o tudjem komadu garderobe ;tu se malo  pribojavam da nešto ne pobrkam🙂. Kako ona kaže , sako je super,klasika ,siva boja poslovna ali jedina mana su mu reveri ,koji su ,,leteći ,, mislim preveliki .

sako korekcija revera 1Evo kako su izgledali na početku i po nekoj proceni za koliko ih treba suziti .Nije baš malo ,zar ne ?!

Krenula sam od otvaranja postave da bi obezbedila dovoljan pristup; trebalo je mesta da se mogu otvoriti već postojeći  šavovi i ,,ući ,,u rever .

sako korekcija revera 2Nakon otvaranja prvo sam izvršila raspeglavanje  spoljnjeg poruba revera i izvršila  obeležavanje kredom .Potom sam  uradila štep ,po obeleženom.Ovu medjufazu sam iskoristila za definisanje odsečka ,kako bi simetrično izvela sužavanje revera i na drugoj strani . Ispod već postojećeg prepeglanog revera postavila sam papir a potom sam radlom definisala konture odsečka  . Isekla sam  ga i na taj način dobila mali šnit za željeno. Postupak sam ponovila  za kragnu i za rever samo uz pomoć šnita koji sam  pažljivo i precizno pozicionirala sa druge strane .

Sledi zatvaranje šavova.

sako korekcija revera 3Odsecanje šavova i okretanje  kragne i revera kao i pažljivo izvlačenje špica na reveru .Pre  prepeglavanja sledilo je fircanje revera,zatvaranej postave  a potom dobro peglanje .

sako korekcija revera 4Na kraju reveri na sakou izgledaju ovako .

sako korekcija revera 5Eto ,malo prepravke nije na odmet .Moja drugarica je zadovoljna a post možda nekome posluži kao ideja za nekom korekcijom davno  ostavljenog sakoa koji za vrlo kratko vreme može postati ,,IN ,,ako iz ovih ili sličnih razloga odavno to nije bio🙂

 

2 comments on “Korekcija revera na sakou

  1. ika verunica kaže:

    O Draga moja …divim se tvom umijeću krojenja i šivanja a evo i prepravljanja…bravo !!!!

Ostavite odgovor

