Stajling za moju princezu


Sve poznato … U okviru svih priprema za wedding day nezaobilazan je bio stajlnig za moju princezu . Sedela sam za mašinom šila sam …najveću želju mog života … da imam devojčicu i da za nju šijem haljinice .Ova prilika je bila čarobna !

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Komad  čipke koja je imala caknaste obode i divno radjene listove  čekala  je svoju priliku . Materijal ( od oko1,5m čipke )je diktirao model a sve sam uklapala i  sa željama -jer ne pitam se samo ja 😉 Princeza Ksenija ima jasne stavove i često ozbiljno polemišemo  o  modelima jer ono što ja zamislim moram  ponekad i da  nacrtam u nedostatku jasnog objašnjenja. OLYMPUS DIGITAL CAMERA Suknja  je napravljena  na širokom pojasu i u zavisnosti od dužine materijala maksimalno je iskorišćena .Cakne su naravno tempirane da čine donji obod suknje .Da bi suknja imala svoju  lepotu pored postave ima i tri sloja tila -mekog i krutog .

Od druge obodne ivice napravila sam mali top  koji je trebao da bude (mada to i  može da bude ) mali korset.Šiven je da se nosi bez bratela mada postoje i mesta za iste .Tako  se mogu nositi na dva načina.Kada sam se opredelila za bratele onda sam ih ukrasila rustičnom srebrnom trakom .Topić je postavljen  zbog providnosti i čvrstine kolikos se to može postići a cakne krase gornji deo topa .

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Zajedno stilizovano daje utisak haljine .Široki pojas smo ukrasili takodje srebrnim kaišem . Baletanke i dijadema u kosi su takodje bili srebni . Svaka dama mora da ima i torbicu  a ja sam se u zadnjem momentu setila da odavno čuvam prednju stranu nekada davno dobijene torbice od štrasa koju sam čuvala . Novo ruho joj je i te kako prijalo te je tako upotpunila stajling.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

O torbici u nekom od narednih postova .

I na kraju krzno .Njega sam kupila jer se nije isplatilo  da se isti  šije  .Malo sam ga modifikovala i napravila detalj kopčanja na jedno srebrno cirkon dugme .

8 comments on “Stajling za moju princezu

  1. Negoslava kaže:

    I bi princeza…. stvarno.

  2. Mira kaže:

    savrseno, draga

  3. Aleksandra kaže:

    predivna je i carobna

  4. ljubinka kaže:

    Prava princeza!!!
    A,neki zalutali princ?:)
    Čekam nastavak…

Ostavite odgovor

