Jastuče za burme


Razlog što me nije bilo jako dugo -opšte poznat  i JAKO lep  !

yaljubljena srca

… wedding day …Ne sećam se više kako su se stvari hronološki odvijale pa ću početi  od jastučeta za burme .Sve ove priprem traju jako dugo ila malo -pomalo .Krataki su mi dani za sve što sam htela .A posebno kada su dani u kojima sam pila u plimi raspoloženja i ideja .No ,uz veliki volju i želju uz sve  redovne obaveze ostajalo je malo vremena da u večernjim satima  pomalo i radim. Ovu priliku našeg ,,weding day-a,, sam iskoristila da formiram svoj kutak za svoj hobby  ili ,

kako ga ja zovem atelje MADE BY ME   ; )

Jer ,ko zna ,možda jednoga dana to i postane 😉

jastuče za burme 1Mnogi butici koji su specijalizovani za ovu vrstu opreme imaju  iste Posebnost je nešto što je podržala i moja snaha pa smo se  opredelile za handmade varijantu .Meni je bilo zadovoljstvo da se ovakvim poslovima bavim ,njeno je bilo samo da kaže šta želi .Zajedničkim snagama došle smo do rešenja .

Drap saten , rustična čipka uz malo bisera u obliku cveta i  nezaobilazne cirkone dali su rezultat nežnog  i romantičnog jastučeta .Ukrašeno satenskom trakom takodje u drap boji dali su zadovoljavajuči rezultat koji se potpuno uklapa u željenu kombinaciju venčanice i haljine  …ali i dekoracije .

Dekoraciju ambijenta kojeg smo odabrali  radila je agencija  koja je po nama sve uradila po dogovoru i žaljama mladenaca ,mada ,i moja malenkost je malo umešala prste  zahvaljujući divnoj Tanji .Kako je sve to izgledalo možete pogledati ovde a šta sve g-dja Tanja ume  pogledajte ovde .

12 comments on “Jastuče za burme

  1. Klaudija kaže:

    čestitke…
    I baš predivan jastučić za burme, svaka čast😀 lp

  2. Rosy kaže:

    So beautiful and delicate! Congrats!

  3. Divno Dragice, cestitam od srca!

  4. Miki kaže:

    Čestitke i od mene,sve najbolje Vam želim.

    Jastučić je veoma lep.uostalom,uvek lepe stvari praviš.

  5. ljubinka kaže:

    Divno,romantično!
    Sve najbolje,mladencima posebno!!!

Ostavite odgovor

