Jesenja šeširijada


images

Nedavno je u našem gradu u otvoren novi vrtić ,,VRABAC,, ( o svečanom otvaranju možete da pročitate  ovde )Veliki broj dece iz  prigradskog  naselja Ozrinići dobio je svojemesto za igru ali i priliku za  veselo sticanje prvog  znanja.

Upravo  se u ovom vrtiću pre par dana održala ,,Jesenja šeširijada ,,. I kako to biva mame i tate dobiju zadatak da spreme svoje mališane ; a kako to biva u porodici  Perović mame se uvek obrate meni ;te mame kojima sam ja strina sada imaju svoju decu !

O ,kako sam stara rekli bi  😉 ma ,ne ,to samo vreme jako brzo prolazi  :).

I naravno ,za ovakve izazove ja sam uvek spremna . Mama Goca je bila zadužena za  stajling male Tijane a ja … za šeširijadu. Uz mnogo jesenjeg materijala  i u divnoj paleti boja opredelila sam se za izradu šešira u bojama i plodovima jeseni. Obični slameni šešir sam ,,obukla ,,u jesenje ruho . Na sve to dodala sam i korpicu koja je u identičnom stilu  pratila  šešir .

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sremno za …JESENJU ŠEŠIRIJADU

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Šeširijada je prošla veselo i razdragano kako to samo mali ljudi znaju. Najbolji šešir je dobio nagradu i naravno moja manekenka ,bakino dete je dobilo I mesto .Mamin stajling ,,ala pepeljuga ,,, i moja jesenja kreacija na maloj našoj Tijani  izgledala je bajkovito .

Vrtic vrabac  sesirijada i mesto… evo i grupne fotke …Vrtic vrabac  sesirijada   grupna slika

Velika sreća za moje malo dete koje će porasti velika I kršna djevojka

…i nositi šešire kao strina  (da ne kažem kao baba)  .Sva su me deca uglavnom volela zbog šešira 🙂

Vrtic vrabac  sesirijada   tijana

Fotke sam dobila na poklon i krasiće moj novi kutak ili ti moj atelje kako ga ja zovem .

Napomena . Izrada i fotografisanje   – Foto video MM

8 comments on “Jesenja šeširijada

  1. Miki kaže:

    Divne fotografije,i naravno šešir.Čestitam na uspehu,vredne i maštovite mame i strine.

  2. Aleksandra kaže:

    Veliki pozdrav, moram reci da sam zadivljena Vasoj kreaciji, a takodje i Tijani koja je sve to iznijela na poseban nacin. Prelijepo.

  3. ddivna kaže:

    kako lijepa ideja! Djevojčica u crvenom je preslatka!

  4. ljubinka kaže:

    Opet je meni,rasejanoj,promakao još jedan lepi post.:(
    Sa jedne strane si ti i šešir,i korpu majstorski napravila,sa druge strane ih je baba-strinina šećerlema nosila tako dobro!Spontano i savršeno!
    Pozdrav za sve!:)

Ostavite odgovor

