Ćilim


Od kako pišem blog ,nekako sam navikla da sistematski i planirano pišem postove.Tako isto organizujem i svoje slobodno vreme . U zadnje vreme to ne činim ,primećujete;mislim na pisanje postova  …ali …Sve ima svoj razlog .

Trenutno ,sam pored redovnog posla i obaveza oko porodice posvećena pripremama za svadbu.Pa ni manje ni više ,kao da se ja udajem😉.Ali zaista ,jako mi je drago i želim da to priredim na najbolji i najlepši način . Materijala za postove ite kako ima ,mnogo započetog i planiranog ,ali sve po redu .Do tada ,pratim koliko mogu Vaše blogove ,stvaram neke nove ideje ,odgovaram na pitanja pratilaca i slučajnih namernika bloga MADE BY ME ,pomažem koliko mogu svojim savetima.Ako sam koga (slučajno zaboravila ,mada ne dam da mi se to desi ) da znate razlog .

Do tada ,sećanje na jedno vreme promene sredine i ,,lečenja ,,dosade u pauzi izmedju učenja i šetnje male bebe.Jer kako ja volim da kažem ,ja sam bila odličan djak ali sam lekcije stalno ,,preskakala,, .Kao odličan djak upisala sam fakultet bez potpuno završene srednje škole(preskočila sam IV razred srednje škole  ),položivši prijemni ispit ,rodila dete pa onda ..polagala ispite ,putovala ,daleko ,daleko … Upravo to dete se sada ženi🙂

U to vreme ,radila sam upravo ovaj j mali ćilim .Radjen je bodom pokrstice ,korišćenjem stare oparane vunice nekih starih džempera koji su bili totalno neupotrebljivi a vunica sama po sebi nije se mogla na ništa bolje iskoristiti. Ne sećam se da li sam tada učila matematiku ,ali geometrija dominira na ćilimu . Vezje radjen na jutanom džaku .cilim

Dimenzije  ćilima   su  oko 70 cm  x  55 cm .Na  obodu ćilima radjene su kratke resice .

Pre izrade resa potrebno je ivice obraditi ;ja sam to radila podavijanjem u vidu jačeg poruba .Šiven je ručno .

cilim 1slika nije kvalitetne rezolucije ali pokazuje porub

Iz ove perspektive vidim da je  ovo odličan način za reciklažu  i da daje i druge mogućnosti . Ako neku od njih realizujem ,eto mene .

Do tada … radim neke lepe i kreativne poslove   !

10 comments on “Ćilim

  1. ljubinka kaže:

    Kako si dobro složila boje i spasila vunicu na ovom lepom ćilimu,i još si uspela toliko dugo da ga očuvaš!!
    Lepa uspomena i za „krivca“ nastanka ćilima,i za tebe.:)
    Srećno!!!

  2. Rada Sanjanka kaže:

    Dragice to je lep razlog, nema ništa lepše roditelju nego da dočeka da oženi sina. Tvoje muke u vreme kad se on rodio potpuno se zaborave, kad vidiš da je stasao u vrednog i dobrog mladića spremnog za ženidbu. Možeš se ponositi njime i sobom.
    Znam da ćeš dati sve od sebe da to bude u najboljem redu.

    Ćilim je lepo i pedantno uradjen, i znam da to nije lako raditi, svaka čast, eto i to znaš da radiš:) meni se dopadaju boje.

    Od srca ti šaljem pozdrave.

    • dragicap kaže:

      Hvala ti Rado ,baš tako …da ga ne hvalim da se ne pokvari😉 ali dobar je momak .Ja sam sebe uvek davala nesebično ali najveća investicija je investirati u svoje dete ,da budu svoji ljudi .
      Ćilim je tada bio zanimacija ali i danas ga čuvam.

      Hvala još jednom …i ja tebe od srca pozdravljam !!!

  3. ika verunica kaže:

    Upravo tako….potpuno se slažem s tobom!!!!
    Čestitam mladencima!
    A ćilim što reći…prekrasan je…..

  4. Rosy kaže:

    Wow! It’s wonderful! Congratulations to the newlyweds, my dear Dragicap.

  5. goodghost5g kaže:

    I mene su zapale neke obaveze oko vjenčanja koje imamo iduće godine, tako da znam kako ti je hi hi A tvoj tepih je odličan

Ostavite odgovor

