Heklana kragna


Evo ! Još jedna heklana kragna .

U postu u kom sam  predstavila prvu radjenu heklanu kragnu vodjena sam bila nostalgičnim vremenom ,kada sam išla u školu i kada smo svi nosili plave kecelje sa heklanim kragnicama na drikere da bi mogle da se menjaju i lakše peru . Svi smo bili isti ; nije bilo razlike .Razlika je postojala jedino možda baš u heklanim kragnama ,jer se tada većina mama bavila ručnim radom .A i ona devojčica koja se razlikovala ,mislim , nije imala heklanu kragnu bila je rado primljena u naše društvo .

Mali detalji koji nisu pravili razliku .Nažalost ,sada je neko drugo vreme .

heklana kragna

Kragna se izdvojila kao jako zapažena i interesantna .Dobila sam jako puno pitanja i mejlova . Jedna gospodja  je tražila pojašnjenje  o radu koje sam  ja vrlo rado prosledila a zauzvrat sam dobila još jednog virtuelnog prijatelja i fotku gotove kragne .Ovakve stvari me baš čine sretnom .

U grabežu vremena i želji da isheklam još koju ,prezentujem ovu caknastu i čipkastu .Radjena je od tanjeg  belog konca za heklanje po šemi koju sam negde našla na internetu .Detalj satenske mašne sam dodala po svojoj želji što je jedno od rešenja za nošenje kragne ,dok u drugom istu možete našiti na isti.

Bilo kako bilo heklani detalji su ipak u modi,stvar je ukusa .Za mene uvek poželjno -romantično  😉

4 comments on “Heklana kragna

  1. ljubinka kaže:

    Kako je lepa,bela,penušava!!
    Još i moj obožavani ‘ananas’,divota!
    Pozdrav i svako dobro.:)

    Sviđa mi se

  2. natasha bi kaže:

    Divota jedna. Bas si vrednica!

    Sviđa mi se

Postavi komentar