Šeširomanija još uvek traje


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kad nešto poželim onda ja to i napravim . Pre ili kasnije . U stvari ,čudan sam ja neki soj .

Sve što kupim prepravim ,sve što mi se svidja  previše mi je skupo ,nevolim uniformisanost ,prepoznatljivost kupovine na masovnim rasprodajama i svašta još ponešto . 🙂

Od svih marama ,maramčića , ešarpi  i šalova ja shvatih da nemam ,,nešto tako,, u beloj boji (mislim ,belo nije boja ,ali se tako kaže). I ,traganje počinje …ali se vraćam na početak .

Dobro proverena praksa  kaže -najbolbolje  je biti  sam svoj majstor .

Malo  belog pamučnog materijala ,malo ukrasne trake ,perlica i moja ešarpa je gotova .Uz dodatnu tehniku gužvanja postigla sam efekat indijskog platna što u mnogome menja izgled ešarpe .Naravno ,i  heklica je zu . Pored endlanih poruba odlučila sam se za heklanu borduru od očica koja je skoro ineprimetna ali ima neku svoju čar .

Ivice su radjene ručno ,šivenjem i nizanjem perli ,tako je previše lagano platno dobilo na težini .

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Na šalu postoji i jedno skriveno dugme u boji sedefa koje se nalazi na delu trake čijim se kopčanjem prosto ,,ruke ,,oslobode ,,Kopčanje je moguće i straga i tako  se dobija elegantna vatrijanta bolera .No,ove kombinacije ću ostaviti za neku drugu priliku .

Uz sve to ,iznenada naidjem na šešir koji  kupim za upola cene ,malo sam privilegovana 🙂 i hvala im na tome …i recikliram ga .Odnosno,doteram ga baš onako kako mi odgovara .

OLYMPUS DIGITAL CAMERAMalo sam sigurna da ću imati priliku da šešir  ovoga  leta nosim jer je leto na  izmaku ali ešarpu hoću; sasvim sam sigurna .

Odlična ideja da realizujete svoje zamisli i učinite sebe srećnim  i različitim od drugih . To je prednost veštih ruku .

Ešarpu sam imala prilike da uklopim u odevnu kombinaciju i satensku haljinu kojom sam smirila sjaj satena

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

a šešir ,čeka svoju priliku i odevnu kombinaciju  pcelice

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6 comments on “Šeširomanija još uvek traje

  1. ljubinka kaže:

    Romantična elegancija!
    Baš su zgodne ovakve manije.:)
    Pozdrav veliki.:)

  2. Rada Sanjanka kaže:

    Od tebe samo najbolje. Obradovala sam se kad sam videla ešarpu, volim ih i, volim da ih nosim , ali ova tvoja kreacija, proizvod zlatnih ruku. Uživaj u ovim lepim danima, i naravno uz ešarpu. Pozdrav od mene.

  3. Rosy kaže:

    How wonderful, dear friend! You did a great job with that white dress ornaments. and of course, the hat is the finishing touch! Genial!

Ostavite odgovor

