Štep po štep …ŠTEPALICA


Štep po štep ŠTEPALICA i NUGAT haljinica !
Ovaj post posvećujem blogerskom druženju ,kreativnim ljudima i ljudima koji imaju viziju a i hrabrosti da svoj hobi  pretvore u nešto jako korisno ,ma kako i na koji način to bilo .Svi mi koji smo se otisli u svet blogera imamo svoje virtuelne  prijatelje ,blogove koje rado posećujemo i koji nas inspirišu ;ponekada daju  snagu da nastavimo da se bavimo svojim hobijima ,krčimo put ispred sebe  i tako iz virtuelnog sveta predjemo u stvarni  .

Ako je svet blogera upravo ovo, onda iskreno i od srca želim da se svima ovako nešto desi .Ispune svoje snove ,započnu svoj lični biznis ili na bilo koji  drugi  način valorizuju svoj rad .Jedno od prvih kontakata u ovom svetu ostvarila sam upravo sa Anom Janković sa bloga ŠTEPALICA . Uz potpunu slučajnost i učestvovanje u maloj nagradnoj igri sa malo sreće osvojih par graničnika za makaze koje omogućavaju lakše krojenje i dodatak na rubovima .U medjusobnom posećivanju dugujem joj  i zahvalnost na podršci u mojim počecima kao i  baneru  ličnog bloga koji se nalazio na blogu .U to ime jedno  ljudsko HVALA !

I tako …pratim te ,pratiš me …    🙂

komentar po komentar ostavljen  na prelepim i egzibicionističkim modelima koje možemo na blogu videti .A da jedan komentar može da  učini mnogo ( ili malo ) ;  za mene je i malo mnogo ovo je pravi primer .Sašivena haljina u braon tonovima koja je deo sadržaja bloga i moje oduševljenje ali i jaka asocijacija, da pored toga što je  haljina divna  podseća    na nugat bombonjeru donela je istoj ime .U šaljivom smislu ,ja u tom slučaju dodjem kao bleger kuma😉.Od svega najvažnije ,da su  predanošću Ane ,haljine  sličnog  tipa zaživele a da je Ana hrabro zakoračila i odpočela sopstveni projekat .za svaku je pohvalu -izradu šnitova koji se mogu  kupiti .

O svemu detaljno možete pročitati na Aninom blogu.

A sve je više nego zanimljivo !Sve ovo je rezultiralo iznenadnim mejlom .Ana je tako velikodušno i srdačno svoj prvi šnit poklonila baš meni .Iskreno ovaj mejl me je posebno dirnuo .Sa zadovoljstvom sam isti preuzela i zahvalila se Ani ,što i ovoga puta činim .

Ono što želim da bude poenta ovog posta pored zahvalnosti i divnog gesta koji sam pokušala da prevedem u post je i ta ,da nesebično otvorimo duše i od srca komentarišemo radove koje pratimo  jer pravi kreativci su takvi ,da nesebično  i bez sujete delimo  svoja iskustva  i jedni od drugih učimo ;meni strašno smeta kada u nekim komentarima prepoznam ,,to ,,nešto  što mi se dopada .Da ne brojimo prijatelje kroz ,,klik,,-ove jer iza svakog klika stoje ljudi vredni pažnje .Naše je da odaberemo prijatelje !

U to ime evo male ,,pričice ,, i sličice koja simbolično i sama može puno toga reći .

Napomena :Ukoliko želite baner možete preuzetii Vi !

4 comments on “Štep po štep …ŠTEPALICA

  1. AnaJan kaže:

    Huh, baner je misteriozno nestao… izgleda da sam ga greskom obrisala, kao i neke druge kad sam preuredjivala blog – odmah cu to da ispravim!
    Hvala na divnom postu Dragice, pravi si bloger drug, i jos bolja bloger kuma😉

    • dragicap kaže:

      Draga moja Ana ,ja tebi dugujem … a sve ovo drugo si zaslužila .Baner nije uopšte u ovom momentu bitan možda je kontekst loš jer pišem ,,iz duška ,, .Svakako sam bila počašćena da sam našla mesto na tvom blogu . Nisi ti ništa podrešila .Voli te tvoja drugarica😉

Ostavite odgovor

