Letnja i cvetna …haljina


I letnja i cvetna …pamučna ,jako prijatna za nošenje . Kupila  sam je isključivo zbog dezena i materijala … i na kraju ,nikad tonije dovoljno dobro  ;)  završila je u ovom izdanju .

Zbog mojih proporcija  i  onih malih sitnih caka koje se modom mogu korigovati a model učiniti nosivim ,heklanim bordurama sam doradila model i koliko -toliko prilagodila ga sebi. Letnja kežual varijanta i ništa drugo .

OLYMPUS DIGITAL CAMERA…naravno ,ništa bez mog mačka Mrge ,koga moje brzinsko poziranje nije uopšte interesovalo ;inače ja i on se najviše družimo ,ja mu malo dosadjujem ,pa se on malo ljuti ali ja ga obožavam .Veeeerno on mene čeka ispred mog  ,,ateljea ,,dok šijem …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

jednostavni heklani detalj na rukavima kako  bi dobila na dužini

i još jednostavniji ukras na  ivičnom delu karnera

 OLYMPUS DIGITAL CAMERANekada može i ovako ,zar ne ?! 

 

8 comments on “Letnja i cvetna …haljina

  1. AnaJan kaže:

    Bravo Dragice! Haljina je divna, zenstvena i prava letnja!
    Ceka te nagrada na mom blogu.

  2. Ljubinka kaže:

    Ovakav cvetni dezen uz malo čipke je još romantičniji,divna je haljina!
    Obožavam male,verne čupavce,Mrga❤!:)

  3. Rosy kaže:

    This is soooooo romantic and elegant dress! Love it! And the added crochet you did managed to rise my level of adrenaline, what a good idea!

  4. Jelena kaže:

    Mnogo mi se svidja ova haljina, vec sam rekla da Vam savrseno stoji, ali dali ste mi i ideju za nesto drugo, pa ako ja to sprovedem u delo, podelicu sa svima🙂 Cela kombinacija na vama je potpuno chic – sesir, masna, cipelice, i maca tek da nagovesti eleganciju i istancanost ukusa… Divno!

Ostavite odgovor

