Moda za punije dame


88736225_Divider

Ovih dana sam uprkos svim redovnim obavezama posvećena samo  šivenju .Ima šivenja ali ima i prepravki nekih modela koje sa zadovoljstvom uz malo prepravki učinim vrlo interesantnim. Dovoljno da sama sebe obradujem .Iskreno ,ovih dana sam dosta obilazila firmiranih i onih manje firmiranih butika i po ko zna koji put zaključila samo jedno. Moda nam zadaje  veeeliki  imperativ -gabaritni tj. da smo sve manekenski gradjene .Vrlo je teško naći kvalitetno sašivenu garderobu ,osim za jako skupe novce ,jer ja i ako nisam profesionalno krojač ,valjda zbog mašinstva koje je moja struka svaki milimetar vidim koji je ,,višak  ,,.Nije ni čudo što ,kada šijem po  sto puta ga i  param .Moja devojčica koja nema živaca kada njoj obično  šijem rekla mi je da bolujem od bolesti ,,savršenomanija ,,.Nisam čula da tako nešto postoji ali prvi simptomi se izgleda uočavaju    🙂

Jer uvek čujem isto .

,, Majko ,to samo ti vidiš i niiiko drugi ,, Često je tako !

I da ne dužim ;kako ,korpulentnije dame poput mene teže dolaze do odevnih komada ja se bavim sobom i svojim umećem  .Umem ja da sašijem i zahtevnije komade ali iskreno , prvo nemam toliko vremena ,šivenje bi trajalo dosta dugo toliko strpljenja nemam ,a onda u svemu tome nekako volim ono u čemu se osećam ugodno i praktično a sve nekako tako da isto mogu ,,začiniti ,,mojim detaljima …a njih ima puno. A i neke  (ne)bitne sitnice  dikritaju pravila .

Tako ,od laganog materijala koji je stajao neko vreme saših  jednostavnu suknju od trikotaže u mojoj omiljenoj petrolej boji ,naravno,kako drugo no , sa detaljem ,u obliku tri pera nejednakih dužina

I ako je bilo sunčano vreme  duvao je malo hladnjikav vetrić pa sam u potrebi za kraćom šetnjom po gradu uklopila suknju ,,in my own style ,, i prošetala se .

OLYMPUS DIGITAL CAMERAI na kraju ,ako ste  u istom ili sličnom ,,problemu kao i ja ,imate  želje da šijete u sledećem postu malo instrukcija kako jednostavno ,sa malo para i malo veštine  možete sašiti sebi suknju. Ovakvu ili sličnu !

Naravno ,tu je i handmade tašna ,jako žute boje ,jer ja volim boje !!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

14 comments on “Moda za punije dame

  1. Ljubinka kaže:

    Moda je ako si svoja u svome,ti si expert u tome!
    Koja dobra kombinacija petrolej-žuta,mnogo mi se sviđa torba!
    Pozdrav sa vrućeg istoka!:)

  2. Negoslava kaže:

    pa sam malo šerovala

  3. bensedinart kaže:

    Mnogo mi se dopada kombinacija boja!

  4. Rada Sanjanka kaže:

    Ma neka tebi tvojih zlatnih ruku koje stvore što oči vide, ili ti smisliš. Ti si crnka pa tebi te boje dobro stoje, ali torba me je oduševila. Imaš stila to je važno a moda i dodje i prodje i nanovo, a stil ili imaš ili nemaš, i pare tu ne igraju valiku ulogu. Puno te pozdravljam, i pozdrav prenesi mladoj dami.

    • dragicap kaže:

      Hvala Rado na pozdravima i u ima male dame ,kažem ja njoj🙂,pa se mala malooo pravi važna .:)
      Hvala i na komplimentu ,,zlatne ruke ,, hmmm! Boje volim istina je a što se tiče mode najbolja je ova naša koju mi same stvaramo ,upravu si ! Veliki otpozdrav od nas …za VAS!

  5. Ika kaže:

    I meni se sviđaju tvoje kreacije za punije dame, boje su prekrasne.

  6. AnaJan kaže:

    Sjajna kombinacija i odlicna suknja Dragice! Posebna pohvala sa uklapanje boja.

    • dragicap kaže:

      Hvala Ana za komentar .Lepo je to čuti od tebe koja si majstor štepa🙂 a ja se uklapam i trudim da kad već ne mogu da smršam lansiran modele za punije dame .🙂🙂🙂

Ostavite odgovor

