My vintage costume


Da sam zagovornik teze ,,od ničega  treba napraviti nešto ,,pokazuje i ovaj post . Naime, komplet kao što se iz priloženog može videti  divne je  ljubičaste boje , sa sitnim cvetnim motivima ,takodje u divnim bojama. Materijal je žersej . Komplet je uz male prepravke postao – moj .Inače ,bio je moje mame !!!

Pisala sma već ,da uvek rado kopam ko krtica po ormarima moje mame. Nekako volim tu slobodu kada odem u posetu i prekopavanje u pravom smislu te reči doje do izražaja ,gde  me mama oštro opominje kao nekada kada sam bila  mala i čudi se, kako me to i u četrdeset i neku godinu ,,ne pušta ,, .Ja se uvek pravdam da samo želim da joj pomognem ,presložim ormare ali kako mi je to potrošena fora šalu prevedem na crnogorski i kažem ,,To kad ufati -ne pušta ,, .Sleng iz poznate crnogorske serije.

I kako god bilo ne mogah da ostanem ravnodušna na ljubičanstveni komplet koji je  iz davnih vremena . Može on da posluži  još  m a l o  …

pa, evo nastale fotke ,onako na brzinu …OLYMPUS DIGITAL CAMERAU klasičnom izgledu imao je suknju krojenu iz četiri panela koja su davala suknji  zvonasti izgled  .Kako ja zvonaste suknje ne volim  odmah sam prepravku izvršila u ,,pencil ,,model .

Što se tiče gornjeg dela ,malo sam ga strukirala i prepravila rukave .Tačnije rukavi su bili sa manžetnom i bili su blago nabrani . Uprkos mojoj konstituciji  takve rukave NE volim i odmah sam to ,,ispravila ,, nabore  ispravila a manžetnu iskoristila da postignem vizuelno dužinu rukava  koliko se može jer meni ne odgovaraju ni kratki rukavi .kako sam komplikovana ?!

Dugmad na kostimu su presvučena kao što se to nekada radilo ,u ta davna vremena .Džepovi,tačnije imitacija džepova je takodje potvrda vremena kada su se  šili  takvi kompleti .

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

filigranski broš ponekad krasi rever

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I bez obzira na to ,ja tako poželim da  ga nekada nosim ,što zbog boje što zbog jednostavnosti ali iskreno i zato što je mamin.; mada ,moja mama i dan – danas to ne razume .Kao da je  čujem …pored tolike garderobe ,ti nosiš moj komplet ?! 🙂 Dragiceeeee!

Epa eto ,kratke ali istinite priče o mom ljubičanstvenom kompletu ! Štaću !

Primam sve vrste kritika ,pohvale naravno a volim da čujem i vaša razmišljanja ili u najmanju ruku podelite slična iskustva .

6 comments on “My vintage costume

  1. zaza kaže:

    Prelepo,,,

  2. Rada Sanjanka kaže:

    Šta god si prepravljala na maminom kompletu, na tebi stoji saliveno. Uvjek se divim tvojim krojačkim umećem. Broš mi je prelep i nosi ga. Odlično si to iskombinovala. Od mene pozdrav.

  3. Ljubinka kaže:

    Super si promenila lični opis kompleta!
    Volimo mi velike devojčice da kopamo po maminim ormarima,a i po tuđim,ako nam dozvole.:))
    Pozdrav i svako dobro.:)

Ostavite odgovor

