Cvetna dekoracija od krep papira


I ranije sam pravila cvetove od krep papira .Ovaj post sam negde i obećala dragoj drugarici MIKI  koja me i zamolila da napišem nešto na ovu temu .Imam još jednu vrstu cvetova koje sam radila ali to ćemo nekom drugom prilikom .

Radila sma ih na svoj način  ,onako kako sam ih  zamislila tako sam ih i  realizovala .I evo kako to izgleda u slici i reči .

Najpre od krep papira isečem traku širine 5 cm .

OLYMPUS DIGITAL CAMERAsklopim isečenu traku u obliku kvadrata .

OLYMPUS DIGITAL CAMERAmakazama isečem jednu stranu u obliku srca .

OLYMPUS DIGITAL CAMERAisečena, izgleda ovako …

OLYMPUS DIGITAL CAMERAuz pomoć štapića za ražnjiće pažljivo najpre razvučem ivicu a potom je ,,lomim,,  odnosno namotavam  preko štapića

OLYMPUS DIGITAL CAMERAsvaki deo na isti način

OLYMPUS DIGITAL CAMERAnakon  ,,lomljenja i namotavanja traka za izradu cveta  izgleda ovako …

OLYMPUS DIGITAL CAMERAPotom štapić od ražnjića iskoristim za stablo ruže ;isečem krep papir (zeleni ) u odredjenoj dužini i širini nekih 10 mm  a potom počnem namotavanje i oblaganje štapića,, u koso ,,.Početak i kraj zalepim lepkom .

Na samom vrhu namotavam predhodno pripremljenu traku i sve vežem koncem .

Dodatno lepljenje  samo može pomoći vezivanju .

OLYMPUS DIGITAL CAMERAPotom na stablu zalepim listove isečene od takodje zelenog krep papira .Iskreno ,listovi su  previše uprošćeni po izgledu ali nije to tako bitno😉,zar ne ?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Par listića i …gotovo .Ovde se  jasno vidi kako je deo vezivanja latica takodje zatvoren zelenim krep pairom koji je trakasto izreckan i zalepljen .

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

i na kraju ,ruža se našla na poklon kesi krojenoj od pak papira …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

10 comments on “Cvetna dekoracija od krep papira

  1. Ljubinka kaže:

    Kako je dobra ruža i kako si lepo sve objasnila!!!
    Probaću da napravim,izgleda super!
    Pozdrav za sve.:)

  2. natasha bi kaže:

    Ruza je predivno ispala. Svaka cast. I sve lepo objasnjeno. Super izgleda

  3. Rosy kaže:

    Perfect! I would love a gift of roses like these … Thanks for the tutorial. Have a wonderful weekend, dear friend.

  4. Miki kaže:

    Ne znam kako sam propustila ovaj post,ali mi je drago da sam ga procitala.
    Tutorijal je odlican,a ruza je prelepa.
    Ps.:Hvala na lepim recima.

Ostavite odgovor

