Etno haljina


Ovo  je jedna od haljina koju sam ranije radila a koju jako retko nosim .I ako model haljine nije po mene najbolje rešenje  za moj korpulentni stas , jako volim jer je se jako prijatno osećam u njoj.

No ,na kraju ili na početku 🙂 jedna realizovana ideja u potpuno handmade varijanti.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Inspiracija je nastala od samog materijala poznatog kao ,,ameriken platno ,, u bež boji . Dugo je stajalo i bilo je namenjeno nečem drugom ali vrlo brzo sam svoju ideju prekomponovala ;

valjda je to kod kreativaca normalna stvar ;).

Gotova haljina je i namenjena ležernom stilu ,za neki izlazak na brzinu .Pored prijatnosti u  nošenju  ima veliku moć transformacije uz brojne modne detalje pri čemu  definišete svoj stil  kroz trenutno raspoloženje.

Naravno ,da je i ovoga puta zalutala heklica pa sam detalje na modelu radila u vidu uske dekorativne heklane bordure .

Bilo je heklanja ali i dobrog prebrojavanja ; i ako  možda izgleda jednostavno ,iskreno ne znam kako bih sada nekoga posavetovala da to isto ponovi.Iskustveno i od prilike , radila sam i čipkani deo i snalazila se u pravilnom cikličnom rasporedu po obimima kako bi sve došlo na svoje mesto .

Heklanje čipkanog detalja nije radjeno posebno već direktno na šivenom delu.

Evo kako to izgleda ,po detaljima …

V izrez

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

porub haljine …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

detalj sa rukava …OLYMPUS DIGITAL CAMERAi naravno , torba koja je tu odlično našla svoje mesto 🙂

12 comments on “Etno haljina

  1. Miki kaže:

    Divno,sta drugo reci.Lepa haljina,odlicna ideja i kombinacija sa heklanom cipkom,a najvise mi se dopada osmeh.

  2. Rada Sanjanka kaže:

    Au Dragice ala si ovo iskombinovala. Materijal haljine me podseća na lan i ja obožavam taj materijal. Ma odlično mi izgledaš, svaka ti čast pogotovo za čipku inače se sad nosi ovakav tip haljine a po meni nije ni izlazio iz mode. Sve iskombinovala baš kako treba, i narokvica ti baš legla sa torbom Odlično zaista uživaj. Puno te pozdravljam.

  3. bensedinart kaže:

    Haljina je fenomenalna i mislim da ti baš lepo stoji! A čipkica je za 5:)))!

  4. Zeta.N kaže:

    Kao vila!<3

  5. Rosy kaže:

    Great, absolutely great! you got a wonderful combination of crochet adding detail to the cuffs, love this garment so romantic and soft … Congratulations on your creativity, dear Lady!

  6. natasha bi kaže:

    Bas lepa haljina! I,da, kod kreativaca je „to“ normalno. NIkad ne znas sta ce od cega nastati. Zato ja i skupljam sve zivo i kad tad dodje dan kad mi bas to zatreba. Ocaravajuce, zar ne?

Ostavite odgovor

