Nema blamaže …samo reciklaže !


Pozdrav !

Koliko god se trudila još uvek sam u nedostatku vremena  🙂 ,jedno ,zbog sam činjenice da zaista nemam dovoljno vremena a drugo ,da mi isto objektivno nedostaje  i za redovne obaveze  a podrazumeva se i realizaciju nekih svojih ideja . Tako da ,sve ukupno  ,trenutni skor je na strani ideja u odnosu na slobodno vreme  … svi čekaju na  realizacije !

Tešim se onom ,polako ,sve će doći na red !

Pa tako  i ova ideja koja ,reklo bi se ,nimalo komplikovana što iskreno i nije ,samo što ,uvek ima bar  jedno  ,,ali ,,

…ja sam malo  ,,komplikovana ,,.    🙂

Mic po mic …

…drveni ram kome je vreme pretilo da se raspadne ,sastavih  i započeh realizaciju svoje ideje . Zamislim ja to brzo ,sve su ostalo nijanse . Uz pomoć (štapa) i kanapa ,boja ,papira ( rolne od ubrusa ) ,čekića ,ekserčića  uspešno realizovah svoju  umetničku  zamisao !

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Slika krasi jedan  slobodni deo kancelarijskog zida jer svi moji zidovi su zauzeti ; tu su ormari za obimnu domumentaciju ,mape ,table sa termin planovima i rasporedima , ima tu još po nečega …  Ovaj deo zida odavno merkam u nameri da nabavim neku sliku koja će krasiti taj prostor a onda se setim rama i rešim da to bude ,kako drugo nego mojih ruku delo .

Slika je krivo postavljena jer sve ima svoj razlog; vi to shvatite kao deo umetničke instalacije i namere autora da što bolje utka svoje ideje u realizaciju   😉

radjena je u bojama u koje su i dominantne  u prostoru a to su plava i zelena  .

Sve su ostalo nijanse.

I na kraju ,verujem da je to sudbina svih kreativaca da u isto vreme imaju započeto nekoliko  radova  .Da ne izgleda da se samo  žalim ili hvalim ,čeka me …skrojena suknja i haljina od lana ,no ,kakvo je vreme ko zna da li će mi trebati 🙂 ;udarila neka zima ,brrrr,zatim ,materijal za krojenje ali smo u fazi odabira modela za haljine za svadbu koja nas očekuje,za mene i moju princezu Keku ,heklanje još jednog modnog detalja ,priprema i šivenje  dekorativnih detalja takodje za svadbu  , šivenje jedne vezene jastučnice  …

94087327_large_0_1a9da_84fe10be_S

nisam ,,živa ,,ako sve ne započnem ,eto zašto fali vreme ,malo i zbog prevelikih kreativnih ambicija ,ali šta ću ?!

Zato ,nema blamaže …počeh od reciklaže !

6 comments on “Nema blamaže …samo reciklaže !

  1. Miki kaže:

    Divna realizacija,salicnim pecatom,sto daje posebnu draz svakom tvom radu.

  2. Rada Sanjanka kaže:

    Ovako nešto mogu samo tvoje ruke i mašta. Dopada mi se slika jer je neobična, nisam ovako nešto videla. Ne sumnjam ja da ćeš svoje započete radove i završiti, jedino ih možeš preinačiti u neke druge projekte u medjuvremenu ali ćeš ih sigurno i završiti, jer tebi nikad ne manjka ideja. Pozdrav za tvoju mezimicu i tebe naravno:)

    • dragicap kaže:

      Hvala Rado …otpozdrav i od nas dve … sve započenem pa šta bude ,samo da smo živi i zdravi ,a i ako ne bude to napraviću nešto drugo :)To je kod mene tako ,sve se da upotrebiti .

  3. Ljubinka kaže:

    Sviđa mi se najviše to što je krivo postavljena tvoja divna reciklaža na zidu,koliko lepog napravi mali nagib!!
    Srećno sa svim započetim idejama i onim koje se još roje po glavi!
    Tri pozdrava!:)

Ostavite odgovor

