Nagrada ! … for me ?!


Nagradica dolaza  sa bloga  MESEČEV IZVOR od g-dje Rade

Hvala Rado !

BLOG AWARD

Ukoliko niste  posetili ovaj blog onda je odlična prilika da to učinite .
Svojom posetom  potvrdili ste  da ste kreativac a ukoliko ste ljubitelj veza ,šarenih končića i svega lepog što vešte ruke mogu stvoriti onda sledite trag mesečevog izvora .

Nagradu trebam podeliti  8 blogerki ,ako sam dobro razumela i napraviti ,,svoju ,,?!

Evo …

uuu1

Nagradu prosledjujem … hhhhm…

ovo je najteži deo zadatka …

pa,ovako …

svima onima koji vole i rado posećuju blog  MADE BY ME … pod uslovom da vole i nagradice 🙂

slobodno neka nagradicu preuzmu ,ulože malo kreativnog truda kroz neki lični pečat za BLOG AWARD  i proslede dalje .

Meni je zadovoljstvo ako za preuzetu nagradu ostavite komentar i potvrdu da ste to vrlo rado učinili .

2 comments on “Nagrada ! … for me ?!

  1. Rada Sanjanka kaže:

    Hvala ti Dragice na ovim divnim recima, nahvali ti mene. Prelepo si iskombinovala svoju nagradicu, sigurna sam dace se curama dopasti. Meni se dopada. Od srca pozdrav.

    • dragicap kaže:

      Ja uvek govorim kako mislim ( a skupo me je koštao mnooogo puta ) …kao malo ,nostalgično pisamce ,da život svima bude muzika …Hvala na pozdravu ,od srca uzvraćam !

Ostavite odgovor

