Jastuče za iglice


Mnogo puta sam  na internetu videla raznorazne ideje na temu – jastuče za iglice .

I mnogo puta sam poželena  da napravim neko svoje ,originalno ! Iskreno, imam jedno za koje sam vezana emotivno i koje  stalno koristim jer i stoji na mašini za šivenje ,poklonila mi ga je Keka .Bilo je medino ;u obliku srca je . Kako i  moje srce nije imuno na ,,bockanja,,  tako i ovo meni drago,ja bockam i povredjujem iglicama …ali vreme provedeno u šivenju leči oba naša srca🙂

Na putu razmišljanja  i prikupljanja ideja došla sam do rešenja.

Kako jastuče nije nužna potreba već egzibicija zvana MADE BY ME ,reših se za ,,klot ,,varijantu .Jastuče poput malog jastuka ,šivenog od  panama platna , vezeno motivom mašine za šivenje u mojoj omiljenoj boji , sa cvetićima ,uz malo šljokica i karnerića …

… i sve to stade u jedno !  A sve sam to JA !

JASTUCE ZA IGLE

Ukoliko ste poželeli isto poklanjam Vam šemu za vez .

Motiv mašine za šivenje  je deo vezene slike koji sam ja parcijalno preuzela ,nacrtala i dodala male izmene .I  po samoj šemi i slici videćete da ima razlike .

jednim klikom ….ŠEMA 

Sve ostalo nakon veza i malo šića za kreativce je više nego jednostavna stvar ,zar ne ?!

 

2 comments on “Jastuče za iglice

  1. Rada Sanjanka kaže:

    Mnogo ti je slatko to tvoje jastuče za igle, a vezena mašina ko prava stvarno skroz simpatično. puno pozdrava za tvog malog asistenta i tebe naravno:)

Ostavite odgovor

