Vešte ruke


Žene su se oduvek cenile  po tome koliko su vešte ili kako kod nas kažu kolike su rukatnice. Činjenica je ,i da se pomalo zaboravio na ručni rad ili su neki zaboravili .I dok su neki zaboravili ili možda ,pak ,nisu poklonici ručnog rada ima još uvek onih ,na sreću ,koji to nisu i nedaju da se zaboravi !

 Jedna od njih je Milja Lukić ,profesor srpskog jezika  po struci ali i  novinar. Kao jedna obrazovana ,vrlo vešta i kreativna dama ona je i  vrlo odvažna žena koja je ostvarila  svoj san 

i

samostalno pokrenula svoj ,a sada i naš časopis , koji se od danas  nalazi na svim kioscima  u Srbiji a i u zemljama u okruženju.

b1058d2bac5833c3e2d4dffeb0cf2590

U lepezi raznorodnih tema ima svega ; heklanja, štrikanja,šivenja ,pačvorka ,dekupaža ,lepote …jednom rečju -ženske teme .

U spisku saradnika u ovom prvom broju  i moja malenkost.Ako Vam kažem ,da sam do svog primerka došla pre par sati i da mi je velika čast što sam deo ovako kreativnog sadržaja i ekipe kreativih ljudi ,onda je svaki komentar o prvom utisku ( ovom realnom ) suvišan.

Moje predstavljanje je na 14 i 15 strani .Romantično ili buntovno ,sasvim je sve jedno ,bitno da je originalno i handmade!

Sve pohvale za sve Miljine saradnike i Miljin trud.Iskreno se nadam, da je vredno čuvati prvi primerak  jer sam sasvim sigurna da će ih biti još mnogo .

Milji želim sve najbolje ,puno sreće u radu ,puno kreativnih i sadržajnih  izdanja …i doštampavanje  tiraža ,molim !

10 comments on “Vešte ruke

  1. Rada Sanjanka kaže:

    Svakako ću potražiti časopis, i baš sam se obradovala da ima još entuzijasta koji vjeruju u umeće ručnog rada i kreativnosti. Puno sreće gospodji Lukić u daljem radu a, tebi čestitke na osvojenim stranama novog časopisa. Pozdrav od srca.

  2. Ljubinka kaže:

    Super ste i ti i Milja,čestitam!:)

  3. natasha bi kaže:

    Cula sam za casopis, tako nesto zaista nam treba! Svaka cast Milji, a i tebi! Sigurno je divan osecaj videti svoje radove! Cestitam i samo napred! Pokazaces nam clanak?

    • dragicap kaže:

      Hvala Natasha ,u ime obe ,preneću g-dji MIlji …osećaj?! Lep,prelep!Članak je u novinama a ja mogu reći da se radi o heklanim rukavicama -damski ili buntovno kako kaže članak a ja kažem uvek HANDMADE!

  4. Ella kaže:

    Danas sam na kiosku ugledala novi nepoznat casopis i kupila ga. Veoma mi se dopada.
    Bilo sam iznenadjena ali mi je bilo i neizmerno drago kada sam procitala da su autori poznata imena sa blogova, koje redovno posecujem! Medju njima i Vase :* I to clanak za moju omiljenu rukotvorinu – heklanje!
    Nadam se da cu nastaviti da Vas citam i ucim od Vas, ne samo ovde vec i u drugim medijima.
    Puno uspeha i svako dobro!

    • dragicap kaže:

      Draga Ella, delim tvoje mišljenje s početka komentara ,uz sve to ,najlepše hvala za ovako divne reči i želje .Moje zadovoljstvo je još veće da se možemo na ovaj način družiti …Nadam se i ja🙂
      Uz najlepše želje ,srdačan pozdrav !

  5. Miki kaže:

    Cestitam na uspehu i saradnji sa kreativnim i vrednim ljudima.Kako se moze nabaviti casopis?Bas bih volela da ih imam od prvog broja.

Ostavite odgovor

