Volim,volim te …volim i TV!


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fotografija  i naslov su  dobar uvod za ono o čemu Vam želim pisati .

Naime , blog  MADE BY ME  postoji već tri godine I to znam da znate .

Da … ima  i dosta posetilaca .

Možda malo Vas zna da pored pomenutog ,postoji još jedan blog sa mojim potpisom  koji pišem  uporedo a to je  MOJA KUHINJICA . On je realativno skoro ,,proslavio ,,svoj prvi rodjendan  ali  nije ništa manje kreativan. Za sada nije tako obimnog sadržaja  ( ali biće ) jer kreativnost se jako lepo može izraziti i kroz  kuvanje što je sasvim dovoljan razog za njegovo postojanje.

Takodje ,svi koji posećuju prvopomenuti blog ,znaju da ja malo pišem o sebi .Smatram da je nepotrebno ,dovoljni su moji radovi a sve što se možda i zna ,sazna se izmedju redova pisanih postova ,zamršenih končića  i raznobojnih  krpica  u predstavi  ideja  i mašte mog kreativnog sveta .  

No,kako svi mi primarno  imamo svoje zanimanje i profesiju kojom se bavimo ,sticajem  okolnosti  imala  sam obavezu redovnog plasiranja servisnih informacija  što je uticalo na  medjusobnu profesionalnu  saradnju . Iskreno, moram da priznam da mi je njihova kreativna energija jako prijala … ili ,bili smo negde na sličnim frekvenciajma  ili ti , radio talasima .:) Iz tog razloga sam sa  zadovoljstvom prihvatila I  ponudu o kojoj Vam pišem a koja naravno ima upravo veze sa  lokalnom televizijom grada u kome živim .

Televizija Nikšić  je informativna kuća koja postoji  od 17.09.1995.god. ,prati I plasira  plasira sve važne informativne sadržaje našega grada .U svom sklopu ima I Radio stanicu koja postoji mnogo duže još od 18.09.1973.god. i najstarija je lokalna stanica u Crnoj Gori .

Želja da Vas neko upozna na jedan drugačiji način ili bolje reći predstavi vaše ,,drugo  ja ,, je  više nego interesantni izazov. Za mene I privilegija jer sam neko ko dolazi iz druge sredine ali već dugi niz godina  živi ovde  .

 Ponuda je  ,nadasve kreativna  i vrlo  zanimljiva …da ne kažem … mmmmmmmm…,,ukusna ,,!

I da se vratimo na ponudu !

…poziv da budem gost u emisiji novog formata  a koja se zove

,,ŠTA KUVAMO DANAS ?,,

Emisiju uredjuje i vodi  novo lice na  televiziji  g-djicaMajda Aleksić. Majda  je definitivno mlada i samosvesna  obrazovana devojka  iz tima kreativnih mladih ljudi ,  koja odiše voljom i kreativnošu  I   smelo se  otisla u projekat samostalne autorske emisije .Ona u svoju emisiju poziva naše sugradjanke  koje rade odgovorne i javne  poslove  ,a sve u želji ,da , kroz svoju autorsku emisiju, da svakoj priliku, da predstavi po jedan recept ,koji Majda  još veštije ,,skuva ,, I sve  začini  začini interesantnim dijalogom .

Kroz promenu iskustava i recepte koje delimo divan način da se medjusobno upoznamo i razmenimo iskustva a još bolji ,da nekim mladim domaćicama nesebično damo primer, kako je kuhinja i kuvanje važan segment naših života i života naših porodica. Savremeno vreme nikako ne sme da potisne tradiciju koju treba negovati ,s obavezom svih nas da znanje prenesemo  mladim generacijama .

Emisija u kojoj sam ja bila gost prikazana je 06.04.2013.god. u terminu 20:00 h.

Recept  koji sam ja odabrala bile su punjene suve posne paprike .

Emisijom darujem sve sledbenike bloga MADE BY ME i koji  možete videti u nastavku  ,za šta imam potpuno autorsko pravo g-djice Aleksić .

I na kraju …veliko hvala svima  a posebno  Majdi  kojoj želim još puno ,puno ,,ukusnih ,,emisija !

Budite pozdravljeni svi , Vaš  MADE BY ME

15 comments on “Volim,volim te …volim i TV!

  1. Negoslava kaže:

    Čestitke, draga moja.

  2. Ika kaže:

    Čestitam, super si ti to odradila Draga moja. (Ja bi se sigurno sva smotala….)
    Baš sam uživala gledajući…
    Pozdrav tebi i Keki.

    • dragicap kaže:

      Hvala Ike …i Keka pozdravlja teta Iku …to je bilo sasvim iznenada ali ja zaista nemam nikakav problem s kamerom ,čini mi se da se to i vidi .

      Drago mi je da si uživala .

  3. Dragana kaže:

    Bravo, Dragice!

  4. miljalukic kaže:

    Divno! Super recept,odlično si odabrala i odlična si bila pred kamerom.
    A najviše mi se svideo deo na kraju – slobodna tema.

    Zavidim ti na ženskom detetu – mislim,drago mi je što ga ti imaš, ali mi je žao što ja nemam. Valjda ću dočekati neke unučice…

    Mogla bi da vodiš emisije o gastronomiji. 🙂

    • dragicap kaže:

      Hvala MIljo najlepše… Razumela sam sve u potpunosti …i ja ti ,od srca želim da imaš unuke i to prvo jednu malenu princezu ❤
      a o emisiji čekam ponudu !!!:)
      i odmah javljam ,eksluziva 🙂

  5. Ljubinka kaže:

    Ti si jedna velika žena laf,sa velikim v!
    Uživala sam gledajući snimak i ogladnela:)
    Pozdrav tebi i maloj pomoćnici Keki!

    • dragicap kaže:

      Hvala Ljubinka ,drago mije da si uživala jedino da te pozovem na paprike 🙂
      A Keka ,jeste moja pomoćnica i morali smo je uključiti malo ,ona je ozbiljna kuvarica ima i kecelju svoju 🙂

  6. Rada Sanjanka kaže:

    Sve čestitke Dragice, ti si žena zmaj. Uživala sam gledajući te. I recept ti je odličan, i sve što radiš to je s dušom uradjeno. Ti si dama sa velikim D. Od srca šaljem pozdrave tvojoj ćerki i tebi.

  7. Miki kaže:

    Cestitam,pokazala si jos jedan talenat,odlicna si pred kamerama i odlicno je sve uradjeno.

    Puno pozdrava za tebe i Keku.

Ostavite odgovor

