T-shirt dress


76130236_73601287_0_5b5a5_d97f2b41_S

Verovali ili ne ,ponekad je dobro početi šivenje bez dovoljno inspiracije ,jer na putu  končića i krpica  usputna stanica može biti i jakooo  dobra ideja .

I dalje sam u svetu trikotaže .Komad tamno plave trikotaže imam jako davno pa nikako da dodje red da ušetam makaze u njega .U stvari ,nisam baš sigurna da li su makaze zakazale … mislim da sam ja ! Davna praksa da u svemu žurim i da sam nestrpljiva konačno  je prekinuta ; naučila sam se  da sve treba  raditi polako ili po onoj narodnoj ,,Tri put meri jedan put seci ,,.

Trikotža nije baš jednostavna za šiti … elastična je i uvijaju se ivice ,potrebna je posebna igla za šiće ,obrada na endlerici obavezna … i sve tako jednostavno naizgled a nije baš tako.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Evo i mog  pokušaja  da  sve malo skiciram .

Navedeno sam  sklopila u jedno jednostavno  rešenje  a to je ,da sve to treba da bude jedna klasična i uska T-shirt haljina .Praktičan model u kome ću se osećati komotno i udobno a koji će biti praktičan za kombinovanje  .

U konačnoj izvedbi izgleda ovako  – jednostavna T-shirt haljina

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

No ,kako sve mora da ima i dozu neobičnog  odlučila sam se za detalj okovratnika.Ovde se mora priznati da sam iskoristila sve one ,,mane ,,trikotaže za nešto jako interesantno .Izrada  detalja je morala  biti precizna , jer sam sve morala da precizno merim  santimetrom i još preciznije ocrtavam  lenjirom.

Naravno ne sme da bude greške 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kombinacije u nizu … kao na slici ,od šala ,preko dekorativnog  džempera ,na primer ali i  sakoa .I džins nije isključiv  jer sa antilop čizmama i dobrim detaljom ,kao npr. visećim mindjušama  sve može stati u dobru priču,jer na kraju ,najbitnije je kako sve to ponesete ,zar ne ?!

Stil nije garderoba već način na koji pokazujete svoj personaliti !

10 comments on “T-shirt dress

  1. Ika kaže:

    Tu se nema više što dodati….sve objašnjeno, sve skicirano i pokazano..super kreacija!!

  2. Rosy kaže:

    This is a great idea of the creative process! You start with an idea and end up with a beautiful, personalized piece! Bravo!
    http://sewingadicta.blogspot.com.es/

  3. Rada Sanjanka kaže:

    Na tebi je salivena, inače volim tamno plavu boju. Znala sam da ćeš je bez greške napraviti. Pozdrav od mene.

  4. natasha bi kaže:

    Odlicno izgleda! I svidja mi se sto i ti kazes kao sto ja uvek kazem -No ,kako sve mora da ima i dozu neobičnog odlučila sam se za detalj okovratnika.

  5. MOJCA kaže:

    Kratko i jasno. Sviđa mi se što si na kraju kazala. Nije bitan stil nego persona koja nosi haljinu. Dobro si ovu uradila. Dobrodošla i na mom blogu. Ljep pozdrav iz Slovenije – Novo mesto.

Ostavite odgovor

