Sitan vezak


Sitan vezak čuda čini .

Skoro  sam kupila ukrasne jastučnice za male jastučiće.Jednostavni su i verovatno svima Vama opšte poznate. Nisam bila oduševljena jastučnicama ali jesam cenom a najviše svojom idejom.Odmah sam ih videla u drugačijem izdanju .A to nije ništa neobično za mene .,,Final touch,, je bio neophodan .

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 Jastučnice su šivene od lana i na njima imaju  reljefno ušivenu traku u istoj boji , u nekoliko različitih formi.Uz malo konca za vez i igle bodom nanizanih očica  proputila sam formom  u obliku cveta kao i okvirnom bordurom pri čemu sam  dobila više nego zadovoljavajući efekat.Sredinu sam ukrasila heklanim cvetom u istoj boji .

Evo kako to izgleda …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Malo vremena ,malo konca i veliko zadovoljstvo !

16 comments on “Sitan vezak

  1. Negoslava kaže:

    E svaka ti čast – znam ove turske jastučnice, ali nisam znala da mogu da budu ovako lepe, uz malu dosetku.

  2. Ika kaže:

    Čudo od žene…ljudi moji!!!!
    Baš si ih lijepo ukrasila.

  3. natasha bi kaže:

    Mnogo je slatko. Svaka cast i za trud, ima tu posla…

  4. Ljubinka kaže:

    Procvetale su jastučnice,super ideja s vezom!!
    Veliki pozdrav!:)

  5. Znalački akcentirani detalji su ih pretvorili u predivan dekor 😀

  6. Rada Sanjanka kaže:

    Dragice, sve pohvale za tvoj rad, uživala sam gledajući šta si uradila. Ne znam više šta da ti napišem, prosto predivno! Od mene veliki pozdrav.

  7. Svaka je zena pomalo mastar a ako je majka i ako je sa ovih prostora, onda je i nepresusni izvor ideja…
    Dopada mi se Vasa radoznalost da se oprobate u razlicitim vestinama i tehnikama (mozda zato sto i ja imam pregrst interesovanja). Sve cestitke!

Ostavite odgovor

