S ljubavlju …


S ljubavlju … kreativno ,lepo ,maštovito …na dar  !

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Najpre   malena ikebana ... zatim ,

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ksenijina maštovitost na delu … Drveni ram obojan u ljubičasto plavo ,malo cvetića ( jer kod nas je sve na cvetiće ) i jako kreativno  iskorišćen  kartonski ram za forografiju  koji se dobija uz školski list .Predivan poklon a iznenadjenje još veće !

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Davno je bilo kada sam ja bila mala ali i dan danas čuvam malenu staklenu vazu za cveće koju sam dobila od mamine prijateljice ,tadašnje naše komšike,koja u čestitanju Dana žena nije ni mene zaboravila .A ja sam tada ,,porasla ,,velika !

U sećanje na taj trenutak i ja sam mojoj malenoj princezi  poklonila mali poklon. Ona obožava satove ,posebno budilnike ,jer smo mi svi neodgovorni da kada nam ona kaže da je probudimo da uči ,ostavimo je još malo da spava a ona to NE VOLI !Zato ,pčelica će to da radi umesto nas .

Malena čestitkica maca  i na njoj piše …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Od kreativnih igrarija u medjuvremenu je obojano još par magnetića …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

... a kao šlag na tortu ,moram Vam kazati …Shvatili ste da Keka voli da  slika i boji ali da se njena  davnašnja želja ispunila -niste.Epa ,sada znate.

Redakcija školskog časopisa je odabrala i objavila likovni rad.Doduše ,bilo je to u prvom polugodištu,ali  …

psttt…sve je u redu ,ja kasnim ! …i uvek poštujem obećanje .

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Za sve to vreme i ja ponešto radim ,koliko vremena imam i koliko obaveze dozvoljavaju .Uglavnom …sveeee  radove sam započela . Vrednica ja !!!

U najavi …šivenje !

…malo detalja sa radnog mesta …

Hitno potrebna haljinica za Kseniju …zaslužila je !!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hitno potrebna prijateljici suknja ! A,za prijatelja – sve !

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

12 comments on “S ljubavlju …

  1. iskrica kaže:

    Ne biste vjerovali koliko me ovaj Vaš post podsjeti na moju najstariju curicu i mene 🙂 Isti ram iz školskog časopisa, slične osmomartovske čestitke, cvijeće za koje se odvajalo od džeparca, a da bi mami osmi mart bio još ljepši 🙂 I kao vrhunac sličnosti – likovni rad objavljen u jednom časopisu 🙂 Šta da Vam kažem, kad i sami znate koliko je mama ponosna u takvim trenucima. Pozdrav i sve najbolje princezi i njenoj divnoj mami!

    • dragicap kaže:

      Ne znate koliko mi je drago zbog toga ! Ja skoro da ne priznajem druge poklone …Hvala za pozdrav ,takodje ! Volim ovaj deo svog bloga i ako ponekad pomislim da je totalno dečiji ali ja ga VOLIM! Treba učiti decu da budu kreativna i maštovita ,srećna i sa malo a ako ima više …od viška glava ne boli !!!:)

  2. Ljubinka kaže:

    Kako ste mi dobre vas dve!!
    Čestitam maloj slikarki i samo napred!I
    Ikebana i magneti-medeni:)
    Ja i sad,“matora“,volim satove kao što je Kekina pčelica:)
    Tebe neću da pohvalim,čekam da vidim haljinicu i suknju:)
    Želim obema lep vikend!!

  3. Rada Sanjanka kaže:

    Nežan i divan post, obe ste vredne. Čestitke za mladu damicu i njen objavljeni rad , a nagrada će sigurna sam bit još. A što mise svidja dezen za haljinicu:)Pozdrav za obe i želim vam lep vikend.

  4. Miki kaže:

    Koliko novih desavanja i lepih stvari.Prvo moram reci za magnetice da su prelepi,bas su slatki.Cestitke za likovni rad objavljen u casopisu,znaci to je nas veliki umetnik.
    Vi ste odlican tim,vredne ste obe,i da lepi pokloni za 8.mart.Drago mi je sto smo imale poklone za nasu decu,i oni za nas.To su najlepsi i najvredniji pokloni.
    Pozdrav.

    • dragicap kaže:

      Tačno tako MIki …najvredniji i najlepši poklon a još lepše je darivanje ! Mame moraju da nauče svoju decu da daruju druge i da sitnice sreću znače !POzdrav za teeb i tvoje malene !

  5. Natasha BI kaže:

    Preslatko je sve. Inace je papir moja prva ljubav, dobro, jedna od prvih ljubavi. Tako je lep post, posebno mi se dopadaju mace, valjda sto bi se mojoj deci dopalo. Odlicno je! Jedva cekam to sivelje da vidim!

Ostavite odgovor

